Kuidas me kasvame

Pilte ja hetki koguneb iga päev nii palju.

Ühe korra proovisin teha ukse lahti, D tuli piiluma. Sia ja Simmoga juhtus nii 🙂

Sia on hästi ilmekas, aga tal vahel ei meeldi, kui ma fotoka võtan, siis ta teeb nii 🙂

Kui Simmo hakkas normaalselt, ilma suhu toppimata sööma, siis Sia tahab, et ma palakesi paneksin tema nina alla põrandale maha ja sööb parema meelega sealt kui oma kausikesest. Mõni konserv ei kõlba ja mõni lihasaadus ka ja nii me proovime peaagu iga päev midagi uut – parti, kana, siga, seguhakkliha, erinevaid konserve. Kanafilee on kindla peale minek.
Kahjuks ei söö nad üldse krõbinaid. Tegelikult on see muidugi hea, et nad saavad lihakraami ja vitamiinipastat saavad juurde, aga kui ma olen pikemalt ära, siis on ju raske. Ja tulevases kodus võib sama olla. No harjutame seda asja.
Paar päeva tagasi hakkasid nad end vinnama pesukasti peale, kust saab omakorda pesumasina peale.IMG_6226
Ostsin kunagi ammu sellise väikese villase koti, mõtlesin, et kunagi mul on ehk kassipoegi hoida. Ja nüüd tuli meelde see välja otsida:

Simmole meeldib seal rohkem.

Mõlemad on ühtemoodi hullud väikesed paskaagid. Simmo püsib süles ehk grammikese kauem. Vannituba on kogu aeg väga segamini, kuigi panin suurema, kinnise liivakasti.
IMG_6203


IMG_6191IMG_6017IMG_6002
Ma kasutan mingit WordPressi uut versiooni ja olen veidi kohmakas, loodan, et postitus paistab enamvähem ok välja.

Mõtlen siin, et kas peaks ikka Instagrammijaks hakkama Padi ja Pasteediga, nö tänapäeva jõudma, aga midagi nagu pidurdab…

Sia ja Simmoga on praegu kõik hästi, tuleb vaid suuremaks kasvada.

(Kassi)maailmas ümberringi aga on viimastel päevadel niipalju häirivat ja kurba, et meel on tegelikult must ja murelik. Eks ma varsti kirjutan.

2 responses

Lisa kommentaar

