Simmo ja Sia kodu, kus sa oled?

Simmo ja Sia on valmis koju minema. Neist on kasvanud fantastiliselt vahvad kassipojad, kes jumaldavad inimest ja teineteist. Energilised ja rõõmsad pärdikud, kes ajavad kõik sassi ja ajavad sind naerma.
Kui kaua peaks ootama inimest, kes on valmis võtma kassi ainult ühe ilusa silmaga Ma tean, et selliseid inimesi on olemas, mõeldes tänutundega näiteks ükssilm Koma perenaisele. No ja ma ise näiteks ei pane vähemalgi määral tähele, et midagi oleks teisiti. Muidugi lihtsalt vaatan, kas kõik paistab endine ja korras.
Aga kassipoegade pakkumise tipphooajal, kui terveid ja nö tavalisi kassipoegi on rohkem kui kodupakkujaid… Ma muidugi oleksin seitsmendas taevas, kui nad saaksid koju koos, aga olen realist ja tean, et seitsmendasse taevasse viiv trepp on väga kõrge. Igatahes peab Simmo ja Sia kodu olema valmis tohutuks energiaks ja kõikideks kassipojapahandusteks. Ma ei ole neid veel oma kodu teistes ruumides möllama lubanud, aga kui see juhtub, siis tean rohkem. Koos müraksid nad teineteisega ja ehk jääksid mõned kardinad ja diivanid puutumata 🙂

Väikesed saarlased said esmase vaktsiini. Vaevu mahtusid oma kandekotti ära, kui kliinikusse läksime. Varem tegid nad seal kukerpalle ja ruumi jäi ülegi. Simmo kaalus 940 ja Sia 870 grammi. Küsisin loomaarsti käest, et miks Simmo kõhualune nii hõreda karvaga on. Sain naerusuise vastuse, et raske lapsepõlv. Simmol on armas sile, samas turritavate udusulekestega kasukas tõesti ja huvitav näha, kuidas see ajas muutub. Olen õnnelik ja rahul, et vaatamata alguse raskustele on edasi kõik läinud õnnelikult ja nii kindlasti jätkub ka!
Simmo silmaga peab tulevikus kindlasti tegelema, nt kastreerimise opi ajal ja räägin sellest lähemalt potentsiaalsele huvilisele. Sia silm võib-olla jääbki nii, kui see ei hakka kuidagi jooksma või midagi eritama.
Kindlasti ei pea tulevane kodu silmadega seonduvas üksi jääma, vaid MTÜ tugi minu vahendusel on kindlasti olemas.
Praegune eesmärk on õpetada nad ka krõbinaid sööma, hetkel teevad nad seda ainult muu toidu sisse segatuna. Ei pruugi ju leiduda peret, kes saab neile ööpäevas mitmeid kordi värsket ette kanda.
Igatahes ma loodan, et keegi armub neisse nii nagu mina ja tahab pakkuda oma südant ja kodu. Süda võiks olla suur ja hea ning kodu turvaline ja kindel.
Värsked pildid:

Lisa kommentaar

