Rehabiliteerin

Triiton ei ole raske juhtum. Ei hakka seda postitust kustutama ja sõnu tagasi võtta ei ole ka mõtet ega põhjust, aga meil on pärast seda ühte õhtut (kus me mõlemad olime väga õnnetud) läinud väga hästi.
Järgmisel õhtul jalutasime pool tundi, kuni Triiton alla andis, heitis end diivanile ja oli kõigeks valmis. Sealt edasi saan ma ta kätte, kui vaatan vaid otsa ja teen mõned sammud tema suunas. Ta jääb pidama, ära ei lähe, ei kurjusta. Hommikuse tableti saab voodis, kui ta tuleb mind puksima. Imeline kass 🙂
Täna sai ta viimase valuvaigisti ja mõtlesin, et proovin seda igaõhtust protseduuri natuke fotokaga filmida. Kuna ma ei ole miski režissöör ega operaator, siis pool Triitonit on enamasti kaadrist väljas, aga tõestusmaterjal selle kohta, kuidas endise tänavajeekimiga saab kõike seda teha, mida ükski kass ei salli, on olemas.
Järgmisel nädalal läheme kliinikusse kontrolli. Väga loodan, et paranemine on nagu vaja ja Triiton võib elada kiusamisvaba ja hambavaluvaba elu oma päriskodu oodates.
Nii lihtsalt see käiski: http://www.youtube.com/watch?v=Id8Fwgzxq8M

2 responses

  1. Nii, ütlen nüüd lõpuks välja selle mõtte, mida ma juba väga-väga ammu mõelnud olen – Triiton on juba kodus ja leidnud oma kalli inimese! See areng on ju uskumatu ja ei kujuta ette teda jälle kusagil uues kohas otsast algamas….. ega 4 kassi pole midagi väga palju 🙂

    • Neli kassi pole palju jah ja ma ka ei kujuta ette teda kuskil mujal. See peab olema selline inimene ja selline kodu, mis ei jäta midagi kripeldama. Aga kodu ta siiski otsib jätkuvalt, läheb nii kaua kui läheb.
      Ma olen enda jaoks paika pannud, et ma ei võta enam ühtegi kassi juurde. Mida rohkem mul on püsielanikke, seda vähem saan ma majutada teisi. Rääkimata muust pikaajalisest vastutusest, milleks ma ei pruugi valmis olla. Aga ei saa salata, et sama mõtet olen mõelnud sadu kordi… 🙂

Lisa kommentaar

