aprill 2017

Tavaliselt ma ei kirjuta esmaspäeva hommikul postitusi.
Tavaliselt ma ei pane endast pilte.
Tavaliselt ma ei jaga oma isiklikku elu selles väikeses kassiblogis.
Aga tavalist enam polegi 🙂
Tegin järgmise sammu oma elumuutuste reas ja olen nüüd töötu. Seda küll omal soovil ja kahetseda pole midagi. Kui, siis vaid seda, et mul on nüüd tunduvalt vähem (või üldse mitte) isiklikku raha toetada erinevaid päästeprojekte, aga teadmata ajaks, uue töö leidmiseni, on mul tunduvalt rohkem aega teha neid asju, mida ma armastan. Et midagi võita, peab millestki loobuma. Ilmselt ei ole see alati nii, aga minu puhul praegu küll.
On väga tõenäoline, et maikuus kolib sisse uus hoiuline ja eks siis tuleb neid tavalisi postitusi jälle uue hooga.

Eile oli Triiton jälle päikeselaigus ja kuigi neid pilte erinevates asendites on mul juba hulgim, võtsin jälle fotoka ja nihutasin end tema kõrvale pikali. Triiton oli nii soe ja pehme ning ei läinud ära, kui ma pea tema peale panin.
Loodan, et elu hoiab mindki päikeselaigus…

2 responses

Lisa kommentaar

