Trintsu

Trinikene, igavesti äge loomake. Kavalate silmadega tüsenev vorstike 🙂
Mul ei ole kahjuks nii palju aega kui ma tahaksin, et temaga tegeleda. See tähendab, et ta ei ole teinud mingeid märgatavaid edusamme inimsõbralikkuse suunas. Pai saan teha, kui ta on uimane ja rahulik, söögi ajal ka. Sööki oodates nühib ta kõik nurgad ümmarguseks ja tipib varvastel, just nii nagu tegi seda tänaval prügikonteineri kõrval. Igal muul ajal olen ma ohtlik ja ta jookseb küünte klõbisedes eemale.
Hiilib maadligi kui proua Triinu on silmapiiril, aga kui ma neid kahte singiga meelitasin, oli lahe vaadata, kuidas Trini esimesena väikese kiusliku käpatou Triinule pani ja siis ise kohe kavalalt eemale tõmbus.
Ma tean, et Trinist saab asja, oleks ainult üks kodu, kes tahaks ja jaksaks seda oodata ning temale anda palju rohkem tähelepanu kui mina seda praegu suudan.

Siin on väike galerii maailma kõige tavalisema mustvalge kasukaga Trinist, kes ometi on täiesti eriline.

Lisa kommentaar

