Leila uus komme

Leilal on tekkinud uus veider komme kratsipuu poste lakkuda. See näeb üsna naljakas välja, aga ma ei tea, miks ta seda teeb.
Guugeldamine viitab mingit sorti stressile või frustratsioonile, aga ma ei oska selle teadmisega midagi pihta hakata.
Ma ei tea, mis tema mured võiks olla. Võib-olla see, et ma jätkuvalt tahan teda paitada, aga tema ei taha. Või et Triinu kiusab tema empsi Trinit vahel ja siis peab kaitsma ja kaklema.
Seda ei juhtu küll päris iga päev, aga siiski.

img_9293img_9285

ei tohi või?

ei tohi või?

img_9270

nii armsad käpad

kohutavalt armsad käpad

2 responses

  1. Ega postid catnipiga pihustatud pole olnud kunagi? Mul lakuvad ka kassid vahel kratsipuud, aga just seda kohta, kuhu kunagi ammu catnippi on lastud 🙂

Lisa kommentaar

