Triiton – kuidas mina teda näen

Kui see oleks võimalik, siis ma ei annaks Triitonit kunagi ära.
Võib-olla minu kiindumine on kuskil kõrgemate jõudude poolt märgatud ja sellepärast teda keegi ei tahagi…
See, kuidas ta jumaldab Durani. Ja mind, kui talle parajasti sobib mind jumaldada ja mitte ära joosta 🙂
Kuidas ta niiväga tahab koos teiste kassidega midagi head süüa, aga ei tee seda kunagi. Rõõmustame siis koos natukese kohvikoore üle tema kausis sel ajal, kui teised konservi või lihaga matsutavad.
Ta laseb mul panna pea tema pea vastu, lihtsalt hingata vaikselt ja mõelda, kui armas ta mulle on.
img_9100img_9108img_9081img_9121img_9078img_9077

2 responses

Lisa kommentaar

