Närilised majas

Ühel õhtul eelmise aasta lõpus juhtus nii, et Leila suutis end tagakäppapidi kinni mässida ühte nahast nööri. Nööri otsas oli üks kotike ja mina ei mäletanudki, et see asi mul kuskil kasside käpaulatuses oli. Leilat haaras tohutu paanika, kui midagi tema küljes tilbendas ja ta suutis vaatamata takistusele alustada metsikut galoppi mööda korterit. Mina ei saanud midagi aru, mis toimub ja paanika tahtis mullegi kallale tulla. Leila jooksis magamistoa garderoobi – arglike kogunemispunkti ja seal sain ma talle ligi. Roomasin riiete ja kastide vahele ja kuidagi sain ta kinni hoitud, et mittevajalik lisa ära harutada. Õnneks ei olnud see uudishimu ohver Trini, sest temaga ma ei tea, kuidas oleks saanud. Leila siiski süles taltub.
Niipalju siis kassikindlast elamisest… Leila sai vastumeele-pai ja konservi ning unustas ehmatuse kiiresti.
Aga… Garderoobist, mille kõige kaugemasse nurka ma umbes pool aastat järjest ei satugi, avastasin papipuruhunnikud. Mul on seal mitmeid pappkaste asjade hoiustamiseks ja paljudel neist olid servad näritud. Eriti meeldis mulle aga üks väiksem karp. Olin aastaid tagasi ostnud ühe korraliku ahjunõu, aga kuna see on köögikapi jaoks liigas suur, siis pannud ta taha nurka ära, selle sinna unustades. Nüüd siis avastasin. Sellisena 🙂 img_8916
Ma nimelist süüdistust ei saa esitada, aga arvan, et see võib olla Leila töö ja vaev, sest titena hekseldas tema näiteks wc-paberit. Samas – toas asuv pappkast on pikka aega puutumata, ilmselt on varjatud tegevusel oma võlu.
Igatahes loodan, et mul koos kuue kassiga siiski kodus rotte või hiiri ei ela.

Täna on selle aasta esimene päev, aga kokkuvõtvat ega ettevaatavat postitust ma teha ei oska. Alanud aasta tuleb minu jaoks teistmoodi, kassidel aga sama – nad on hoitud ja hoolitsetud.
Aitäh kõigile lugejatele, kaasaelajatele ja toetajatele. Soovin uueks aastaks palju sama mõnusaid hetki nagu Triitonil – voodis ja ahjusooja nautides.
img_7447

Lisa kommentaar

