Kakelungid

Meil siin Padi ja Pasteedis pole mingit jõulurahu.
Viimasel ajal nimelt on kohalik proua Triinu muutunud kurjaks hoiukass Trini suhtes. See algas umbes siis, kui Jakob tuli, aga ei ole lahenenud tema äraminekuga. Triinu tervis on hiljuti kontrollitud ja ma esimese asjana ei kahtlustaks, et teda vaevab mingi valu või ebamugavus, mida ta siis ühele ohvrile välja elab. Samas eks teda see kassikari natuke stressab küll ja võib-olla on ta kuskile ääre peale viidud ja lihtsalt Triniga tal nn kehakeemia ei klapi üldse. Samas varem seda ei olnud…

Trini õnneks küll ei kössita küll kuskil nurgas kogu aeg, sööb, kuid mängib vähem. Kui Triinu talle kallale läheb, on nii hirmus. Ma ju ei ole kogu aeg kodus neile vahele minemas.
Triinu lihtsalt ründab Trinit, siis tekib üks rabelemine ja kisa ja Triinu eemaldub võidukalt, ise samal ajal edasi varitsedes.
Eile oli nii, et Triinu tegi oma rünnaku ära, Trini pages voodi alla ja selle peale läks Leila Triinut taga ajama, oma emmet kaitsma.
Mina näen neid olukordi kord-paar päevas, aga ma ei tea, mis nad pikad päevad üksi olles korraldavad.
Kõige parem lahendus sellele murele oleks, kui Trini leiaks oma kodu. Ma muidugi ei ole nii naiivne, et arvata, et see juhtub niipea. Jõuluimedest ma ei arva midagi, eelmine aasta viis viimase usu. Aga eks ma katsun mõelda positiivselt ikka ja loota parimat.
Võib-olla oleks ka Feliwayst või Felifriendist abi.
Keeruline on see elu, kui on palju kasse. Veel keerulisem on süda kõvana hoida ja mitte kunagi mitte kedagi siia juurde tuua.

Armsast Trinist paar vanemat piltiimg_8270img_8265
Ja üks värske, mis ei peegelda kuidagi seda sõda, aga näitab, et hädapärast kannatavad üksteise lähedust küll, vähemalt kui saab silmsidet vältida.img_8611

 

Lisa kommentaar

