Jakob sõitis koju!

Eile oli päikeseline ja karge talvine päev. Väga ilus päev ühe armsa hoiukassi kojuminekuks.
Jakobi uus kodu asub Tartus. Et mul süda oleks rahulik, viisin Jakobi ise kohale. Autot ja autojuhti mul ei ole, sestap läksime bussiga. Mina ei oleks mina, kui ma 700-meetrise vahemaa ja kaardi abile vaatamata oskan veidi ära eksida, aga kohale me jõudsime, ärevad ja rõõmsad. Jakob oli minu ja täis bussi reisijate rõõmuks terve pika tee vait kut valge sukk. Bussiaknast märkasin Jakobi tänava silti.
Jakobi kodus tormas uksele vastu üks valge välk, saba turris. Tema oli Miiu, Jakobi uus sõbranna. Aastane, samuti eri värvi silmadega kassineiu.

Miiu piilub

Miiu piilub

Miiu läheneb

Miiu läheneb

see ei ole Jakob

see ei ole Jakob

see on Jakob

see on Jakob


Panin Jakobi pärast pikka sõitu liivakasti, kus ta kohe pissis, tubli poiss. Olime julged ja panime Jakobi maha. Miiu aga ei olnud arvestanud, et keegi tema territooriumile tuleb ja asus unnates rünnakule.
Mõlemad suhtuvad teistesse kassidesse muidu hästi, nii et lootust me ei kaotanud. Tänaseks ongi selge, et esimene ehmatus on möödas, toimub uudishimulik nuusutamine ja tasapisi mängimised.
Jakobil on noor ja tore perenaine, kes teda väga ootas.
Ta on nüüd teine valge kass, kes siit hoiukodust Tartusse läks. Belka (nüüd Isis) sai seal imelise kodu, sama paistab kehtivat ka Jakobile.
Mina jään lootma, et kooselu sujub ja see hoolimine, mis kirjades ja kohtumisel läbi kumas, on tõeline ja lõpmatu. Peab olema!
Armas Jakob, ole hoitud! Ma ei unusta kunagi, kuidas sa mind hüvastijätuks ninaga müksasid.

2 responses

Lisa kommentaar

