Tubli poiss

Jakobil läheb kõik kenasti. Mina olen nautinud õhtuid diivanil, kus Jakob on mul kurgu all nurru löömas, niimoodi tund või paar, kuni pean ahjus tuld kohendama. Reede õhtust alates saab ta vabalt joosta ja inimene on nüüd teisel kohal.
Kõigepealt kõik uued kohad ja lõhnad. Siis kassid ja nende lõhnad. Oh seda avastamisrõõmu, uudishimu ja hirmunatukest! Kui hoo sisse saab, siis vaip rullub ja keegi ajab jätkuvalt kedagi taga, saba oravas. Pallid, mis vannitoas üldse ei huvitanud, veerevad nüüd kõigi nelja käpa vahel. Jakob ei ole veel väga julge poiss, aga ta tuleb mu juurde, kui ma kutsun ja ei ole mingit probleemi teda sülle võtta ning ööseks oma (vanni)tuppa viia. Ikka nurruga ja nühates.

Mis teised arvavad. AD on uudishimulikud, nemad olid ka esimesed ülenuusutajad. Duran pani salakavalalt talle diivani seljatoe pealt käpaga pähe, aga nüüd käitub juba ilusti. Andy isegi nühkab natuke vastu, tavaliselt temale tulnukad ei meeldi, aga ilmselt tittede vastu pole tal suurt midagi.
Leila hoiab täiesti eemale, Trini kähiseb igal võimalikul juhul, aga ei löö. Triiton on solvunud ja mossitab. Triinu aga kasutab võimalust, et saab vannitoas rammusamaid toidujäänuseid virutada. Suurema osa päevast saavad nad ikka omapäi olla, nii et pole neil häda midagi.
Täna sai Jakob esimest korda ka magamistuppa ja viimane tund on möödunud voodis. Täiesti normaalne kass 🙂

Jakobil on mitu tõsist huvilist ja ma ei teagi veel, mis saab. Koju ta saab, aga millal ja kuhu – küll see varsti selgub.

Pildid ei õnnestu kuidagi, kui on nii vähe valgust, aga ma tahan temast palju mäletada, nii et siin on mõned.

jumaldab vitamiinipastat

jumaldab vitamiinipastat

img_8275 img_8271 img_8234 img_8233 img_8182 img_8134 img_8127

 

 

 

 

 

Lisa kommentaar

