Triiton ja tema kiiksud

Triiton on üks omamoodi kass. Kõik nad muidugi erinevad oma loomult ja harjumustelt, aga Triitonil on lisaks oma väikesed kiiksud, sellised naljakad omapärad.
Triiton oli tänavalt tulnuna pikalt väga arg ja enamasti peidus, siis nüüd on minuga hoopis teistmoodi. Hommikul, kui ma ärkan, ta silmnähtavalt rõõmustab. Kui on aeglane ärkamine, siis ta käib mu peal sõtkumas ja nurrumas, tavaliselt on selleks küll vaja, et ka Duran oleks minu juures ja nurruks
Siis me tõuseme, toimub võidujooks kööki. Kõik kassid saavad oma kaussi midagi head, lisaks krõbinatele. Triiton keeldub kõigest ja muudkui räägib. Aga mina ei saa aru. Annan talle siis kohvikoort natuke, see talle meeldib ja nii on tema ka saanud oma tähelepanu ja meelehea.
Triitoni kord on mu lähedal niheleda, kui ma söön midagi koogi-või pirukalaadset. Annan talle tükikese ja seda ta siis tahab, palun väga. img_5967img_5972
Kui ei ole söögiaeg, siis ta minu juures ei liikle ja paikäe eest läheb pigem ära. Kui ta aga pikutab või magab, siis saab jälle paitada ja nurrutada.
Mul ei ole temaga enam ka mingit muret igasuguste protseduuride jaoks. Kui veel viimane arstilkäik vajas planeerimist ja kartsin tagaajamismänge, siis enam mitte. Kui ma ta vannituppa olen suunanud, siis ta kangestub hirmust, muutub alandlikuks madalaks mütsakaks ja siis ma saan juba kõike teha. Näiteks küüsi lõigata või panna ussirohutabletti suhu. Ta on nii tubli ja ma kasutan siis alati võimalust teda kallistada ja hoida. Oleme tükk aega kahekesti põrandal ja saame jälle sõpradeks tagasi.
img_5949
Süles olla talle ei meeldi, muutub kangeks ja tahab ära, aga pead surub ikka vastu mu põske, mis ta iganes sellega siis mõtleb.
Mängib Triiton ka omamoodi, kiirete liigutustega, siis ruttu eemale, siis jälle natuke mängimist-ronimist ja eemale. Ta on igas asjas natuke erimoodi kui teised kassid. img_5989
Tema on ka kõige häälekam uksele saabuvast püstsabade vastuvõtukomiteest, kui ma koju tulen.
img_6088

Lisa kommentaar

