Teekond

Kus me oleme ja kuhu me võime jõuda. Kõlab nagu küsimus, mille vastust ma ei tea. Ma ei küsigi, aga niisama kirjutan-kirjeldan lühidalt Trinist.
Praegu on Triniga nii, et kõik variandid on võimalikud. Kui ma olen liiga pealetükkiv, siis ta hammustab mind ja läheb ära.
Kui ta on unine (ja heas tujus?), siis ma saan teda natuke sügada. Talle meeldib see!
Hammustamise jäädvustasin videosse (ma loodan, et kunagi vaatan ja imestan, et kas tõesti see armas loomake tegi nii!)

Trini ei hammusta vihaga ja kõvasti. Ma ei ole nii rumal või hulljulge, et laseksin endale vigastusi tekitada, aga praegu ta arvab siiski, et ma võin olla ohtlik. Oh neid kassimõtteid küll selles pisikeses peakeses…
Ja teekonna lõpuks võiks olla see pilt. Iga kell, igast asendist. Praegu on nii vahel harva, aga siiski! IMG_4560

Lisa kommentaar

