Triiton, see nupsik

Triitonil on sõltuvus – mu armas hüljeskass Duran 🙂
Olen ennegi kirjutanud, et Durani nurr kutsub Triitoni ka sügavaimast unest kohale ja kuna Duran on minu kõige suurem kaisukass, siis sageli juhtub see just varahommikuti. Äratuskella pole mul vaja, sellise kassikarjaga võib kindel olla, et keegi ikka millegagi kolistab või mõne uue häälega üllatab. Nii viie-kuu ajal, parematel öödel varemgi.
Niisiis, Duran tajub, et ma hakkan liigutama ja tuleb minu peale nurruma. Umbes minuti pärast on kohal Triiton ja siis on nii: (ja kuna ma päris fotokas öökapil ei maga, siis pildid on nagu on, pimedas toas ja telefoniga)


Maailma toredaim ärkamine!

Triiton saab hellust mujalt ka – Komalt, sellelt kasside peapesijalt näiteks
IMG_2446

No ja ta on ka ilma igasuguste lisakassideta üliarmas rõngik
IMG_2427

Sellised hetked ravivad hinge, sest mured, mida muretseda, ei lõpe kunagi…
(ei midagi ülitraagilist, aga naabruskonna kassid, keda on keeruline, kui mitte võimatu aidata, pitsitavad südant…)
Edit: 9 tundi hiljem on üks mure vähem 🙂

Lisa kommentaar

