Nühkerdis

Meil on Triniga nii huvitav! Susinat on grammikese võrra vähem, uudishimu järjest rohkem ja harjutused iseseisvaks eluks käivad täie hooga.
Kõige paremini iseloomustab Trini käitumist see väike videolõik. Kõigepealt nuusutatakse kätt. Mõned korrad on ta eksinud ja lisaks mööblile ka minu kätt müksanud. Siis hakkab edasi-tagasi kenutamine. Söögiootamise ajal eriti reipalt.

Mulle ta piuksub, aga teistele kassidele teeb ta imelisi hääli – vibreerivat kurinat, näuksatusi, mäuksatusi. Selline tunne on, et ta annaks pool elu, et saaks mõne sõbraga koos olla. Keegi muidugi ei taha enam tema juurde tulla, sest ta lämmatab nad oma õrnusega ära 🙂 See pildil olev pikaliviskamine on alles algus, kui pead saavad kokku, siis toimub tohutu nüksamine ja pugemine ja käpaga võtaks ka ümbert, kui saaks.

IMG_2015
Aga mina sõbrustan toidu abil. Sööb mul peost ja näpu vahelt
IMG_2022IMG_2160
Trini oli kaval ja purustatud ussirohtu pasteediga ei söönud mitte raasukestki. Hankisin siis kõige maitsetuma tableti, aga enne tuli meelde, et on olemas Easypill. Toppisin Drontali selle massi sisse kuulikeseks ja Trini sõigi tableti ära. Nüüd saab vaktsineerima minna (kui ma olen võitluskunstis osav), nädal veel oodata ja siis läheb põnevaks, kui tuleb aeg uks avada!
Vannitoas on alati see eelis, et kassil ei ole pääsu, peab minuga suhtlema, aga suures elamises on tema silmis ilmselt ainult sõberkassid ja hea, kui ma ta toidu abil endaga suhtlema saan.
Pai ma talle veel teha ei julge, sest ta ikka äigab mulle pehme käpaga ja kähiseb ka valede liigutuste peale, aga ikkagi on edusammud parajalt suured. Tubli tüdruk!

Lisa kommentaar

