Tigedik?

Trini on muutunud julgemaks ja jultunumaks. Tema puuris olevate asjade kättesaamine on paras katsumus, sest ta ei jäta võimalust rünnata. Videojupikesest on näha tänahommikune, tegelikult igahommikune ja -õhtune asjade käik, kui võtan toidukaussi või liivakasti:

Kui ma täidetud konservikausiga lähenen, siis ta ronib esikäppadega kaussi juba siis, kui kauss alles õhus on ja unustab ära, et ta peab tige olema. Nii ablast kassi pole ammu kohanud, kõik saab väga kiiresti otsa ja pehmet toitu ta lausa kugistab.

Rahulik ja pikk suleridvaga silitamine mõjub õnneks aga täiesti teises suunas – Trini hakkab nurruma ja sõtkuma. Tema silmade kõrgusel minu nägu pigem aga olla ei tohi ja kõik kiiremad liigutused lõpevad kähina ja käpahoobiga minu suunas.
Ilmselt lasen ta lähipäevil puurist välja ja jätan puuri samas alles, sest ilma selle abita ma teda transpordikasti ei saa. Kuna ussikuur tuleb korralik teha, on vaktsiinini veel aega ja prooviks siis anda vannitoa suuruse vabaduse talle. Kui ta peaks mulle säärtesse kargama, siis ise teab, istub puuris edasi.
No ehk ikka ei karga, aga ettearvamatu on ta küll. Loodan, et ta väsib tigepunn olemisest varsti ära.

Lisa kommentaar

