Kuuik sai kuudi

Kassid said rõdule oma turvaboksi. Sellele eelnes mõningane mõttetöö, töömehe palkamine ja tegelikult oleksin võinud siia teha alamrubriigi “kassirõdu ehitamine”, kui oleksin teadnud, milline saaga sellest kujuneb. Planeeritust rohkem kulus nii aega, raha kui minu närve ja lõpptulemus erineb päris palju sellest, mida ma vaimusilmas ette kujutasin. Alustuseks süüdistan iseennast, et ma oma nägemust ei osanud konkreetsetesse sõnadesse panna ja eeldasin miskipärast, et minu mõtteid loetakse. Lisaks sai töömehega ikka parajat koomuskit iga jumala kord, kui ta siin käis, aga lõpp hea, kõik hea. Kassidel on nüüd võimalus olla rõdul nii, et ma ei pea nende pärast muretsema.
Rõdu sai valmis just ilusate ilmade lõppedes ja mul pole olnud palju variante katsetada. Igatahes kogu kuuikut ma pole sinna kuuti veel korraga saanud, et siis ise rahulikult ust lahti hoida.
Tean juba, et Leila ei taha sealt välja tulla ja mina pean kuuti talle järele ronima, Triiton kardab esialgu ja Duran ei tunne üldse huvi. Triinu on praegu õnnelik põhikasutaja, samuti Andy kibeleb iga kord sisse. Koma on esialgu vaatleja. Kui Trini ükskord tuppa lahti saab, siis on jälle keeruline.
Toa aknast saan vaadata, mis nad seal teevad, sest rõduuksest ma midagi ei näe.
Lisaks on kasside luugist sisse suunamine omaette valvsust vajav, et nad ei hüppaks sinna katusele.
Tegelikult olen muidugi rahul ja loodan, et ilma ja rõdukasutamist veel jätkub. Võib-olla saan neile sinna veel mingeid mugavusi organiseerida.

IMG_1318

laske mind välja!

laske mind välja!

IMG_1337

Nüüd jäävad postitused taas tavapäraselt hõredaks, sest ma pean jälle tööle minema ja kassipidamiseks raha teenima 🙂

Lisa kommentaar

