Trini

Uus kass sai nimeks Trini, natuke inspireerituna tema pärast kõige rohkem südant valutanud heast inimesest 🙂
Saan iga päevaga Triniga üha enam tuttavaks. Mingeid radikaalseid muutusi toimunud ei ole ehk temast ei ole üleöö saanud inimest usaldavat kassikest. Trinis on siiski mitu poolust. Ja kuigi ma Leila näite põhjal ei julge lubada, et see parem poolus võidab, on mul siiski sellesse tugev usk.
Trini tervitab mind vannituppa sisenedes eranditult iga kord südamepõhjast tuleva kähinaga. IMG_1478Tal on komme istuda puuri eesotsas, et mul ikka keerulisem oleks toidu ja veega askeldada. Liivakastiga on üldse nii, et pean kavalust kasutama. Kuna Trinile pakuvad väga huvi teised kassid, siis meelitan mõne vana olija puuri kõrvale taha otsa, Trini järgneb ja siis saan kasti kätte. IMG_1302

Ta ei ole mind küll rünnanud, aga võimalusel proovib käpaga panna läbi puuri.See teine poolus tuleb välja suleridvapai peale. Nurr tuleb ka!  Ta viskab ennast isegi külili ja olen julgenud ta peanupukest ka puudutada, kui sulgedega tähelepanu eemale viin. Kõige suurem muutumine toimub aga siis, kui tal käivad kass-külalised. Kuna tal midagi nakkavat ei ole, siis tegin ukse lahti ja kogu seltskond (aga lapsukest Leilat ma tõsi küll, ei ole näinud) on teda rõõmsalt tervitamas käinud. Kõige suurem huvi on Komal ja Andyl, kes teda käpaga katsuvad ja nuusutamas käivad. Trini muundub silmapilkselt – hakkab kenutama, vastu puuri ja liivakasti nühkerdama, ajab varbad laiali, piuksub. Tal on liigikaaslaste jaoks mingi oma hääl ka – hele näu koos vibratsiooniga, väga armas. Kui kodus olen, siis ongi vannitoa uks lahti ja ta saab natuke uuel elul pilku peal hoida. Koma on end sageli sättinud vannitoa lähedusesse, näiteks selliselt tabasin ma ta Trini juurest väljudesIMG_1306

Trini on endiselt väga ablas ja sööma hakkab ta kausist juba enne, kui selle maha jõuan panna. Temast eraldub väikeseid karvatuustakuid, vahetab vist tänavakarva kodukarva vastu.

Trini on nüüd ka steriliseeritud ja saanud kiibi. Ma pole veel otsustanud, millal ma ta puurist välja lasen. Kuna tema transpordikasti toppimine oli väga vaevaline (harjavars, kindad, rätid, võitlus, haavad), siis mööda vannituba teda taga ajada üldse ei tahaks. Vaktsineerimine on ju veel ees. Ilmselt kipuks ta vannitoas lahtiselt kogu aeg välja sõprade juurde ka, aga praegu veel ei saa. Eks ma mõtlen ja vaatan ja tutvustan end talle kui erakordselt head olendit, istudes  tema puuri kõrval maas ja muudkui sulgedega sügades ja juttu rääkides. Vahel ta nagu usub mind, aga järgmine hetk läheb jälle kogu hingetõmme kähinasse.

Kuna puurikatte all on hämar, siis ma ei saa praegu kuigi häid pilte, aga eks tulevikus päevavalguses õnnestub paremini.IMG_1214IMG_1319

Nii nagu ma siia juba erinevate kasside rubriikides korduvalt olen kirjutanud – iga asi omal ajal, samm korraga, tasapisi. Trini mulle väga meeldib, ta on imearmsa olekuga ja tal on alumise huule tumeda pigmendi keskel täpselt üks vahva hele triip. Ootan huviga, mis loom temast välja tuleb.

Lisa kommentaar

