Uus kass, vana tuttav

Eile õhtul saabus Padi ja Pasteeti seitsmes kass, neljas hoiukass. Mõne kassi eest kohe ei ole pääsu, asjad hakkavad juhtuma ja mina nagu ei otsustakski.
Ma arvan ja loodan, et see kass on Leila ja Lempsi ema. Olen nüüd üksisilmi vahtinud neid olemasolevaid pilte ka eelmisest suvest (siin blogiski üks) ja minu meelest nägu on küll täiesti üks-ühele. Miks ma natuke kahtlen. Kass, keda ma viimasel ajal kohtama olen hakanud, on palju inimsõbralikum kui aastatagune kass. Ta ei karda inimeste seltskonda, trügib majja sisse, nühib mööda nurki ja tipib päkkadel. Leila ema oli arglik põgeneja, vähemalt need korrad, kui kohtusime.
Aga aasta on möödas ja selline muutus on ju täiesti võimalik. Ju ta ikka on ema, kes kolis nüüd tütre juurde linnakorterisse 🙂
Miks ma siis ühe arapoolse mustvalge jälle sisse kirjutasin. Erinevad vihjed siit-sealt on märku andnud, et LL ema moodi kass elab nüüd Telliskivi Loomelinnakus. Minus käivitub aga nö päästja-mehhanism alati siis, kui kassi ise näen. Nii mõni aeg tagasi juhtuski. Oma sünnipäevaõhtul taaskohtusime 🙂
Hakkasin pärast seda teda seal loomelinnakus otsimas käima ja nägin teda mõned korrad veel. Igasugu muud hädalised aga on samuti kogu aeg hingel ja konkreetset sammu oli keeruline teha.
Kuni siis eelmisel nädalal saime F-hoones töötavalt kassisõbralt murekirja sellesama kassi kohta. Kass trügivat neile järjepidevalt sisse ja käib süüa nurumas. Üsna vahetult enne seda olin aga mõtelnud ja rääkinud, et oleks vaja leida F-hoonest mõni abivalmis inimene, kes aitaks kassi jälgida ja püüda, kui asi nii kaugel.
No kui see ei ole märk, mis siis veel on…
Viisin sinna siis transpordikasti, aga see osutus liiga väikeseks, tegelane jättis osa tagumisest koivast kogu aeg kastis süües välja ja nii ei olnud mõtet riskida. Leppisime kokku, et harjutavad teda, pannes sinna kasti toitu.
Enne olin uurinud, et kas võib olla, et tal on kuskil pojad. Praegu tundub nii, et ei ole.
Eile siis sai viidud suurem kast ja kahv ka igaks juhuks, aga peategelane Tänavatoidufestivali melus teist päeva enam osaleda ei soovinud ja päevasest püügist ei tulnud midagi välja. F-hoone pere on igatahes väga sõbralik ja abivalmis olnud! Nii saingi õhtul poole kümne ajal kõne, et objekt on nüüd kohal. Natuke ohkasin, sest olin just kilo maasikaid ära söönud ja jalgpallilainele end sättinud, aga startisin muidugi ärevalt kohale. IMG_1185
Sõbrake tormas köögi poolt välja ja oli väga näljane (olingi palunud mitte toita). Hakkasin talle siis konservitükikesi kasti tahaotsa panema, aga tal oli ikka vaja süüa ahmides tagumised varbad välja jätta. Olin üksi ja pidasin plaani, kuidas ma kahvaga võiksin hakkama saada, kui siis vist viiendal katsel kasti sisenedes jättis ta ainult saba välja. Ma lükkasin siis ukse ikkagi tasakesi kinni, ta ehmatas, pööras vihaselt ringi ja oligi saba päästetud ning mina õnnelik!
Tassisin ta siis, kasti tugevasti süles hoides koju ja panin puuri üles. Olin mõelnud, et ei pane, aga ta oli ikka nii rapsik, et nii tundus parem. Ootamatult õnnestus mul puuri üks katkine nurk ära parandada, olin juba arvanud, et see on vana ja logu puur, aga täitsa asjalik veel. Tabalukuga ainult peab ust kinni hoidma.
Kätepuhkamispeatus õhtusel Heina tänaval DSC_0936

Täna hommikuks oli ta terve konservi söönud ja natuke krõbinaid ka, liivakastis ei ole aga siiani käinud. Eks ta on väga ehmunud veel. Viin ta ka esimesel võimalusel kliinikusse.

IMG_1190

IMG_1187
Ja veel üks pilt LL emast eelmisest aastast võrdlemiseksIMG_0722
Kui pikaks ta minu juurde jääb, praegu ei tea. Võib-olla kolib ta koha vabanedes Kassijaama teise kasside juurde, aga võibolla ka mitte.

Nimi ka veel vaja mõelda.

Lisa kommentaar

