Punane pelgulinski

Punane kassipoiss, kellest Kassijaamale teada oli antud, oli mitu päeva kadunud, kuni täna hommikul tuli temast teatajalt kõne, et kass on transpordikastis. Kes teab, kus radadel ta käis, aga nüüd on tal nii või teisiti uus teekond alanud. Tõin kiisu enda juurde vannituppa.
Kirjutan temast rubriigis “korraks külas”, sest väga kaua ma teda hoida ei tahaks. Kindlasti hakkab ta aga ravi saama ja sellega arvestan.
Punane poiss on äärmiselt sõbralik. Kui ma ta kastist välja lasin, ei läinud ta uute lõhnadega tutvuma, vaid hakkas kohe vastu mu jalgu nühkerdama ja nurruma. Kuna leidjad panid talle puuri natuke vett mu ootamise ajal, siis ta oli veidi märjaks saanud.
Kass sai turjarohu, aga õnneks tal vähemalt kõrva sügelislesta ei ole. Tänavamustust tuli kõrvadest küll mitme vatipadja jagu.
Puudu on tal üks ülemine kihv ja tagumised hambad vajavad ka ilmselt arstiabi, ma väga täpselt ei saanud vaadata, mis olukord tal seal on. Silmade limaskestad on paistes, ilmselt herpesviirus.
Kass kaalub neli kilo. Ta on siiski väga kõhn.
Mulle natuke ei meeldi, et ta hingab kiiresti ja sügavalt, aga loodan, et ta tervis peab esmaspäevani vastu, kuni saan ta kliinikusse viidud.
Tänase päeva on ta ainult maganud, võib-olla esimest korda, võib-olla üle pika aja soojas toas ja pehmel padjal.

veel tänaval

veel tänaval

peaaegu luu ja nahk ainult

peaaegu luu ja nahk ainult

puurist väljas

puurist väljas

kirbud? võib-olla

kirbud? võib-olla

IMG_0576

IMG_0573

IMG_0571

IMG_0566

IMG_0515

Eelmises postituses mainitud oma hoovikassi ei saanud ma transpordikasti, temal sellist soovi ei olnud ja mina jäin alla. Nii et temaga peab veel plaani pidama. Üks kass korraga.

4 responses

  1. Hoian pöialt, et kliinikus käik oleks positiivne! Mina armusin sellesse punasesse tegelasse ära, selline sõbralik “nühkerdaja” võiks endalgi kodus olla 🙂

Lisa kommentaar

