Kõik läheb hästi

Homme läheb Koma operatsioonile, kus eemaldatakse tema silm. Ja mina muretsen palju rohkem, kui ma tahaks.
Kindlasti läheb kõik hästi, paranemine ka. Nii, nüüd ma olen selle kirja ka pannud, järelikult muud varianti pole.

Lõppeval nädalal toimus veel üks edutu rõdult põgenemise katse (Koma!). Mina võitsin, kaotasin küll närvid.
Nüüd lasen kassid rõdule küll, aga ise istun lävel ja jälgin.
IMG_9760
Kassidele muidugi meeldib ja mina, nende teenija, pean selleks valvuritööks lihtsalt aega leidma.IMG_9762

3 responses

Lisa kommentaar

