Kahtlustav sõber

Triitonis elab endiselt nagu kaks looma – suur hellik ja väike argpüks.
On väikesed lülitid, mis tema hella poole käivitavad:
– Durani nurr. Kui Duran on mul kuskil külje all ülikõvasti nurrumas, ei lähe kaua, kui Triiton on platsis. Ma ei saagi aru, kas tuleb puksima mind või sõberkassi, aga vist pigem kassi. Lihtsalt kuna mina olen sealsamas, siis saan osa hellusest endale. Siis ta ronib mulle otsa pikutama, tahab sügamist ja pai, sõtkub. Kui Duran pahaselt lahkub, siis Triiton ka kauaks ei jää.
Samas tahab käitub ta sarnaselt ka siis, kui teist kassi kõrval ei ole, aga päris kindlasti käivitab teda Durani põrin.
– kojutulek. Triiton on uksel vastas ja tahab koos teistega tähelepanu. Pai küsib tagakäppadele tõustes
– hommikune ärkamine. Jookseb koos teistega kööki ja on mul jalus, küsides pai. Paar päeva tagasi oli nii, et jäin toidujagamisel kohmitsema, kuna telefoni tuli sõnum. Triiton ootas ja ootas (tema ootab krõbinaid), aga hammustas siis mind õrnalt säärest 🙂
– seletamatud olukorrad, kus ta pikutab, aga ei vali mitte äraminemist, vaid hakkab silitamist nautima. Panen siia 15 sekundit tõestusmaterjali.
Siin on hellusehetkede pildid
IMG_8670

IMG_8666

IMG_8658

IMG_8672

Me ei ole veel jõudnud sinna, et ma saaksin ta alati sülle võtta, kui ma tahan. Umbes pooltel kordadest läheb ta eest ära, kui ma lähenen. Küünte lõikamisest olen praegu loobunud. Ma saan ta küll haardesse, aga ta on niiii kange ja tugev, et ma lihtsalt ei jaksa nii hoida kui samal ajal lõigata. Ühe küüne haaval napsamine kõigutab usaldust ning kuni ma viimaseni jõuan, on esimene jälle pikk ja terav.

Millalgi maikuus peame vaktsineerima minema. Praegu pean plaane, kuidas ma ta transpordikasti kavaldan, aga ette harjutada ei taha, sest kui see seostub tal natukenegi negatiivsega, siis õigel päeval ei õnnestu kindlasti. Praegu piirdun sellega, et võtan ta hommikuti sülle ja jalutan aeglaselt vannituppa. Kui ma teda seal kasti ei saa, siis ei saa ta vähemalt kättesaamatusse kohta põgeneda.
Sülle võetuna on ta üldse imearmas – surub oma pead vastu minu põske ja nurrub.
Sellistel hetkedel ma tunnen, et temast loobumine on võimatu. Siis aga koputab mõistus südamele ja kuigi ma ei tea, millal see juhtub, pean ma selleks valmis olema.

Triiton on ka väga mängulustlik, teatud tüüpi palle ja hiiri loobib ta ennastunustavalt, ise samal ajal kangete jalgadega õhku hüpates.
Mõnikord toob ta need mulle uuesti viskamiseks kätte.

Söömisharjumised on tal endiselt kummalised. Pehmet toitu, lihakraami see loom ei söö. Ühte teatud konservi ta natuke lakub, aga ei söö. Kuna teised viis saavad iga päev midagi head, siis Triiton saab tilgakese kohvikoort, see talle meeldib.
No ju kui mul endal on mingi saiatootepäev, siis Triiton on väga õnnelik väikese pirukatüki üle 🙂
Veel mõned niisama pildid ka – ausalt, ta on minu meelest imeilus!
IMG_8268

IMG_8161

IMG_8046

IMG_8435

IMG_8422

Triitoniväliselt ka:
Patsiendikolmik sai ilusti terveks ja silmad on jälle klaarid.

Minu hing on ka natuke tervem. Sellel nädalal lõppes üks suur mure kadunud kassi pärast. Armas Krussu, kelle ma kuus aastat tagasi tänavalt püüdsin ja kellesse ma praktiliselt ära armusin (tema välimus ja olek oli lihtsalt nii eriliselt armas) sai oma kodust märtsi keskel kogemata õue. Pelglikuna peitis ta end kohe ära. Tema pere oli õnneks väga aktiivne ja kuna Kassisabas ei olnud kaugel käia, siis ma käisin ka ise väga palju otsimas. Kõik kadumiskandi hoovid ja kuurid said mulle tuttavaks. Krussu leiti tänu kuulutusele ja kätte saadi tänu püüdmispuurile. Aga neli nädalat muret oli väga kurnav ja tuletas iga päev valusalt Kas-Kasserit meelde.
Midagi õppisin – lootust ei tohi kaotada.

2 responses

  1. Triiton on jätkuvalt imeilus ja nunnukas! Kuid kahtlustan, et päris võõrastel seda näha ei õnnestu 🙂
    Ja Krussu üle ääretult hea meel! Minu hea sõber elab Wismari tänaval, andsin ka talle koheselt teada, et hoidku silmad lahti 🙂

Lisa kommentaar

