Komakene

Käisin Komaga eile arsti juures silma kontrollimas. Komale tehti kerge narkoos ja nii sai tema silma põhjalikult uurida.
Ma nii lootsin, et tuleme kliinikust rõõmsana koju ja silma teema võib unustada, aga tegelikult sai hoopis palju mõtlemisainet ja vesiseks muutusid minu silmad… Arsti kogemuse põhjal vajab Koma silm suure tõenäosusega siiski varem või hiljem eemaldamist, sest arvatavasti hakkab seal mingi kasvajaline protsess. Millal see juhtub, ei tea ja ette ennustada ei saa.
Kui Koma oleks minu isiklik kass, siis oleks lihtne. Jälgiksin ja näeksin muutusi ning otsuse saaks teha kunagi hiljem. Kuna aga Koma otsib kodu, siis on praegune olukord keeruline. Häid, mõistlikke ja mõistvaid kodusid on niigi raske leida, aga kuidas leida selline inimene või pere, kes on valmis koos kassiga üle elama sellise igale tavainimesele hirmsana tunduva operatsiooni ja järelravi? Isegi kui see juhtub mitme aasta pärast. Kas inimesed üldse märkavad silmas muutusi ja hoolivad piisavalt palju.
Mida rohkem mõelda, seda õigem tundub otsus, et parem see ära teha veel enne koju jõudmist.
Koma on nii fantastilise iseloomuga sõber ja kaaslane, et usun, et ükssilmsena ta ilma kodupakkumisteta ei jää.
Ainult ma ise tunnen, et vean teda kuidagi alt… Ka ei oska täna aega paika panna, peab selle mõttega veel harjuma. Koma ennast see silm praegu ei häiri ja ka silmarohtusid enam panema ei pea.

Sellise lössis vorstikesena oli Koma kliinikus narkoosis ärkamas ja kojusõitu ootamas.IMG_8167

IMG_8166
Selline on see silm, mis muret teeb


Ja just selline sülekass on Koma. Kasutab ära iga võimaluse, kui ma istun. Ootab, et ma paneksin padja sülle, poeb sinna peale, paneb oma koonu mulle peopessa ja sätib end unele. Mina vaadaku ise, kuidas ma kohvitassini ulatun või ajalehte pöörama ja parem oleks üldse, kui ma ennast ei liigutaks.
IMG_8227
Küll võib üks kass armsaks saada.

Lisa kommentaar

