Ravikass Koma

Ajasin kassidel pea sassi, olles kaks päeva täiesti kodune. Praktiliselt liikumatult kodune tekialune. Mingi vastik viirus sai mu kätte ja tõmbas täiesti siruli, nii et liigutasin end vaid hädavajalikuks. Täna on suur rõõm end juba päris inimesena tunda ja tahan kirja panna selle, kuidas mul oli paranemise protsessis palju kasu kassist nimega Koma.
Just tema teadis täpselt, mida mul vaja on. Kui teised kasutasid võimalust pättusi teha (seal toas, kus mind ei olnud, kukkusid alatasa asjad laualt ja kappidelt), siis Koma võttis ravitseja rolli. Tuli minu kõrvale oma tugevatoimelise küljeprantsatusega – see tähendab, et ta lihtsalt ei nihele ennast mulle kaissu, vaid maandub äkiliselt poolkülili, sihtides enne täpselt välja õige lohu või õnaruse. See on temast nii armas ja arvatavasti alandab isegi palavikku 🙂
Ma ei tea, kuidas ta seda teeb, aga ta kohe oskab – sättida ennast nii armsasti, et korrakski läheb nirumast nirum enesetunne meelest ära ja hakkab nagu natuke parem. Niimoodi kaisus võis ta olla tundide kaupa, vahetades asendeid ja vaadates küsivalt otsa, et kas mul on ikka juba natuke kergem olla ja tema pärast küll ei pea veel tõusma, süüa andma ja liivakast võib ka oodata.
Nurrumine pidi samuti positiivselt mõjuma, ju ta teadis sedagi ja muudkui põrises oma natuke naljaka rütmiga mind tervemaks.
Teised käisid mind muidugi ka nuusutamas ja kontrollimas, aga minu kõrge temperatuuriga kere asemel eelistasid nad siiski ahju või vannitoapõrandat. Ainult Komakene oli mind sellel kõige kehvemal ajal oma armsal kombel lohutamas. Ma ei jaksanud mingeid pilte teha, pealegi kortsus linade ja segamini elamise varjamine on keeruline 🙂
Üks hetk siiski, kus Koma oli mu kõrval sügavas unes (isegi mu vappuvad-paukuvad köhahood teda ei häirinud). IMG_7917
Täna hommikul aga võttis ta oma lemmikasendi sisse köögipõrandal. Üsna igavad pildid saab temast, ma vaatan. Kõik ühtemoodi – ikka selili, käpsud püsti.IMG_7943

2 responses

Lisa kommentaar

