Tujutõstjad

Keegi koju ei ole läinud ja juurde pole tulnud, seega on meil päevast päeva täiesti tavaline (hoiu)kodune elu. Kassid tunnevad üksteist, keegi ei stressa, vaikne kulgemine. Üksvahe tundsid mitu inimest Triitoni vastu huvi, aga kadus see sama äkki kui tuli ja eks ma ise olen ka hirmus nõudlik.
Lisaks sellele olen ma väsinud ja tujutu, aga ka selle vastu on rohtu – needsamad viis karvavarvast.
Õnneks oskan ma hetki nautida ja kassiomanikud saavad seda teha ju iga päev.
Muidugi ei saa ma kõike pildile, aga midagi ikka.
Kõige suuremad näljad Triinu ja Leila jälitavad mind igal pool. Diivaninurgas ei peaks ju korralikud inimesed midagi sööma ja kasse ahvatlema, aga kui ma seda teen, siis on tüüpiline pilt selline. Leila pilk on küll korraks valesse suunda fokusseeritud, aga ju mõni lind lendas akna taga. IMG_6648
Hea võimalus Leilat silitada.

Lebasklevad ja haigutavad kassid tõstavad mu suunurki alati IMG_6651

IMG_6655IMG_6650
Ja Triitonpoiss, vaene kass, kel pole ühtegi mänguasja peale pastakaIMG_6683

IMG_6681
Mis mu tuju veel tõstab…
Kui Triiton teeb prääks ja krääks.
Kui ta tõuseb kümme korda päevas tagakäppadele ja paneb põse vastu mu kätt, vahel käppadega käest kinnigi hoides.
Kui ta sülle võttes surub oma pea vastu mu põske (jumalik!)
Just praegu kõnnib Duran mööda tuba, sajandivanune kapi alt välja õngitsetud heegeldatud ussike hambus.
Leila kummalised kurguhäälitsused ja lugulaulud, mis hakkasid pihta pärast Lempsi väljakolimist.
Andy, kes hüppab hommikuti köögilauale ja ei lase mul mitte midagi teha oma intensiivse nühkamisega.
Triinu, kes saab täpselt aru, kui ma olen kurb ja tuleb just siis minu lähedusse.
Paide eest kõige tänulikum kõvahäälne nurruja Duran.
Hullumeelsed kapakud mööda elamist, vahel kõik viis korraga.
Kui Leila vahel unustab end ja toetab end tukkuma vastu mind või ei lähegi ära, kui ma käe sirutan ta suunas.
Isegi väikesed pahandused. Unustasin eile ostetud suhkrupaki kappi panna. Unustasin, et see on ju paber! Hommikul on suhkur ilusti laua peal hunnikus, et mul oleks kergem kooki teha. Leila oli oma tööd korralikult teinud.

Lisa kommentaar

