Sõber Triiton

Minu sõprus Triitoniga on jõudnud niikaugele, et mina olengi tema parim sõber.
Ta on hommikul esimene, keda ma näen, sest ta tuleb ja sätib end mu kõhule või külje vastu veel enne, kui ma jala voodist maha panen. Ta rõõmustab ogaralt, kui ma üles tõusen, sest siis saab pai ja tähelepanu.
Köögis rõõmustab ta selle üle, et teised kassid saavad konservi või liha ja tema saab veelkord pai.
Triiton eelistab endiselt ainult kuiva toitu. Ühte konservi ta mu suureks üllatuseks isegi natuke limpsas, aga see on nii kallis, et iga päev mu toidukorvis ei ole.
Kui ma aga pakun talle vahel mingit saialaadset toodet, siis ta rõõmustab ja sööb, armas naljatilk 🙂IMG_4860
Kratsika lohus hakkab ta nihelema, kui ma tulen ta suunas, sest ta teab, et siit tuleb silitustelaviin.
Süllevõtmiseharjutused on jõudnud nii kaugele, et ta naudib ka seda – käpad hakkavad käima ja ta kallutab end mu vastu. Talle sobib ka see, et ma ninapidi tema kasukasse poen ja nurrumist kuulatan. Ainult kui ta pead pöörab ja avastab, et ta on mu näole nii lähedal, siis natuke ehmatab. Sülesolekut on raske pildistada, sest ta natuke pelgab fotokat, aga käpad hakkavad sõtkuma ja kiiret pole kuskile.IMG_4985
Ilme on tal kogu aeg natuke pahur ja tõre, aga selle taga on nii suur hellusevajadus, mis pole tegelikult veel lõpuni välja jõudnud, ta kindlasti areneb veel.
100% usaldust meie vahel veel ei ole ja võõrastega sellist miilustamast ei toimu.
Ka küünte lõikamiseni ei ole ma veel jõudnud, aga see on nii väike asi kõige selle suure kõrval, mis on kevadest talvehakuni toimunud

Ilme on kahtlustav, aga käpad reedavad head

Ilme on kahtlustav, aga käpad reedavad head


Siia lõppu ka 18 sekundit ettekujutust sellest, mismoodi Triiton paisid küsib ja saab.

2 responses

Lisa kommentaar

