Leila ja Lembit said suureks

Täna hommikul oli nii kurb, kui Lemps ja Leila vannituppa kappasid ja ma nad tühja kõhuga jätsin. Siis tulin kahe hirmsa kastiga, toppisin nad sinna sisse ja edasine oli veel kohe hoopis kole kogemus neile. Lemps hakkas taksot oodates kohe puurivõret järama ja Leila tegi kõik, et end välja kaevata.
IMG_4228
Lõpptulemus on muidugi vajalik, mõlemad on nüüd opitud kassid ja koju minna selle võrra lihtsam.
Lempsi kaal kliinikus oli 4,4 ja Leilal 2,7 kilo. On ikka vägilane küll see napilt kuuekuune kassipoiss, aga ma näen, kuidas ta õest umbes poole rohkem sööb ka 🙂
Tagasi sain ilusti ärkvel kassid, kelle panin sooja põrandaga vannituppa, aga mõlemad arvavad, et mujal oleks parem ja tunglevad välja. Ma ikka hoian neid hilisõhtuni soojas, kuigi ma näen ukseklaasi tagant, kuidas nad hüplevad seal. Olen täna täiesti kodune käpahoidja oma putukatele. IMG_4233
Leila ja Lempsi steriliseerimise ja kastreerimise kulud aitab tasuda Eesti Loomakaitse Selts. Suur tänu!

Lisa kommentaar

