Argipäevad jätkuvad

Leila ja Lembit ei ole enam ka öösiti vannitoas kinni. Põrandaküte läks rikki ja mul ei olnud südant neid sinna jätta, kuigi praegu ei ole veel külm.  Esimesel ööl ma ärkasin mitu korda puhtast uudishimust ja ärevusest ja avastasin mitmeid erinevaid kombinatsioone ühismagamisest. Küll nad on naljakad ja armsad, nii ärkvel kui magades.
Igatahes olen ma lapsed hästi välja treeninud, ei mingit öist möllu. Leila sätib end rohkem mu kõrvale või jalgade juurde, Lemps aga  tuleb vahel ka täitsa kaissu ja keerab käpsud püsti.
Muul ajal on ralli muidugi meeletu, nagu hipodroomil elaks koos traavlitega.

Õhtud on pimedad, nädalavahetused kiired ja pildistamiseks võimaluse leidmine on jäänud napiks.
Seekord staar on mu kallis Lemps – kass, kes sülle võttes keerab kohe pea vastu mu põske või õlga.IMG_2595 IMG_2604 IMG_2607 IMG_2671 IMG_2768

Lisa kommentaar

