Kasse kuus – normaalsus uus?

Tegin Leila ja Lembitu ukse lahti. Leila on juba varem näidanud välja, et tema tahaks hirmsasti suurte kassidega mürada ja peaga põksida. Lemps on ettevaatlikum. Tundub, et tema on rohkem inimese sõber. Süles võib olla pikalt ja rahulikult, samas Leila tahaks kohe mujale minna. Olen varasemalt neid võtnud sülle elutuppa õhtuti ja see on lõppenud sellega, et vannituppa üksi jäänuna Leila hakkab nutma ja Lembit uksele hüppama. Nad on ju harjunud sünnist saadik koos olemaIMG_1683
Ukse avanedes oligi Leila esimene julge. Olid mõned väikesed ehmatamised, kui suured kassid liiga äkiliselt kohale tormasid, aga muidu läks kõige uuega tutvumine rahulikult. Juba umbes veerand tunni pärast hakkasid Andy ja Leila tagaajamist mängima, varsti ühines ka Duran. Leila võtabki kõike toreda mänguna, ei karda suuri kasse, vaid on rõõmus, et keegi temaga jookseb. Lembit vaatleb rahulikumalt ja jooksusamme väga veel ei tee.
Ma alati muretsen, kuidas ma uued tegelased vannituppa tagasi saan, sest esialgu on toaeluga tutvumine piiratud, niipalju, kui ma ise juures saan olla. Esimene katse läks aga kenasti, natuke suunamist ja juba nad õige ukse poole jooksidki. Tean, et varsti on mujal palju põnevam ja siis enam nii lihtsalt ei lähe. Õnneks ei ole nad ju metsikud kassipojad, kui saan natukenegi ligi, siis sülle saan ikka. Juba sellepärast pean neid vahepeal eraldi hoidma, et nad korralikult oma toitu saaksid süüa ja suured kassid jälle nende titekat mitte.
Toidust rääkides – lihakraami läheb meil ikka mehiselt. Ostan paki kanasüdameid või -pugusid või -maksa, jagan kõigile õhtul pool ja hommikul pool ning ongi otsas. Ja nii iga päev, kui juhuslikult varud otsas, siis lepivad konserviga ka. Kuivtoit on kogu aeg ees.

Nii et jälle on käes aeg, kus mu kodus kappab ringi 6 kassi. On seda ennegi juhtunud, aga natuke harjumatu ikka. Seekord siis kolm kodust ja kolm koduootel.
AD ja LL sobivad hästi, praegu veel on natuke naginat, aga tean, et see läheb üle. Proua Triinu on see, kes kannatab kahjuks – ei ole tal suurt kuskile eralduda ja rõdul on juba liiga külm. Palun välja-palun sisse, lugematu arv kordi.
Triitoni esimene reaktsioon on samuti pigem stressirohke kui “oo tore, veel kasse, keda jumaldada!” Jälgib mureliku näoga ja susiseb, kui keegi liiga lähedale tuleb. Loodan, et ta tasapisi harjub ja lepib ja leiab omale veel ühed sõbrakesed. Mitte ei tahaks, et tema ennast halvemini hakkaks tundma kui seni.
.
Lembitul oli tegelikult üks tõsine huviline ka vahepeal, aga ta loobus, või õigemini vist lükkas kassivõtmise edasi. Tore on teada, et on veel inimesi, kellel ei ole kassi kasuka värv kõige olulisem. Ma kardan, et ma oma pika monoloogiga võisin loobumise ise põhjustada. Ma toon alati igasugu kurje näiteid, mis võib kassidega juhtuda (tervise ja turvalisuse mõttes) ja räägin nii hoolimisest kui vastutusest kui kuludestki väga tõsiselt. Lisaks ei ole mu kodu just parim eeskuju inimesele, kes tahaks, et kass võiks diivanit mitte kratsida (ja ma täiesti mõistan sellist soovi).
Minu diivan on juba üsna armetu ja tapeet ka.
Nii et nii Lembit, Leila kui ka Triiton peavad kannatlikult edasi ootama.

Siin aga on pildid sellest, kuidas kõik kuus kassi esmakordselt kokku said.
IMG_1553IMG_1562IMG_1574

IMG_1590

IMG_1593

IMG_1627

IMG_1636

IMG_1639

IMG_1674
Pildid lisatud, vaatasin, et Lempsi peaaegu polegi näha. Tegelikult on temagi igal pool uudistamas, aga pigem kuskil varjus esialgu ja pildid temaga tulid tumedad ja igavad. Praegu näiteks aga jookseb ta juba ahju otsa. Järgmine kord tuleb siis ikka Lempsi pilte ka.
Ma lähen nüüd lasen jälle Triinu rõdule, saab seal natuke omaette olla.
Keeruline on see erinevate vanuserühmade kooselu ja saab näha, kuidas meil selle seltskonnaga minema hakkab.
Viimasena lisan, et hetkel mu selja taga kohutava müdinaga uusi meetreid vallutades:)

Lisa kommentaar

