Terved ja tublid!

Mul on ääretult hea meel, et Leila ja Lembit on nii tublid kassilapsed olnud. Ma ei mäletagi, millal nii murevabasid vannitoaelanikke olen pidanud. Tavaliselt juhtub hiljemalt päev enne vaktsineerimist midagi – kõhulahtisus, oksendamine, vesised silmad, mingi allergia jnejne. Piltlikult öeldes hoian ma alati hinge kinni, kuni kassid vaktsineerimise tähtsa verstapostini jõuavad. Lemps ja Leila pole pole mitte midagi põdenud ja ainus kõrvalekalle oli üsna kõrge palavik vaktsineerimisel. See läks aga stressi kraesse ja õnneks on ka nädal pärast vaktsiini kõik hästi.IMG_0753

IMG_0757
Kogu selle jutu peale ma nüüd sülitasin üle õla ja koputasin puidust lauda ka veel.

Lemps kasvab endiselt metsiku hooga, õest on ta ligi 700 gr raskem. Viskan hiire – Lemps saab esimesena jaole ja patsutab õele veel käpaga pähe ka. Leila on tagasihoidlikum, aga huvitaval kombel tuleb söögi peale esimesena välja. Mu lemmikhetked on, kui mõlemad on rahulikud, minu kohalolekuga harjunud ja nurruvad kahehäälselt.
IMG_0664

IMG_1050

IMG_1027

IMG_0778
Varsti avan ukse.

Lisa kommentaar

