Kaks nurru kirjas

Lõpuks ometi hakkas eile õhtul ka Lembit nurruma. Leila nurr tuli välja juba pühapäeva õhtul ehk siis nädal pärast saabumist ja pärast seda nurrub ta kenasti, kui on kuskil rahulikult paigal ja ma teda silitan.
Lemps aga näitab iseloomu – palja käega ma teda enam sülle ei saa võtta, keerab pead ja hammustab. Süles küll kohe rahuneb, aga pikemalt olla ei taha. Susiseb kogu aeg, ma ei saa aru, kuidas ta ei väsi. Aga siiski, eile oli ta aknalaual kuidagi raugema moega ja pikema paitamise peale läksid silmad kissi ning esimene nurr oligi platsis.
Kange on ta küll, näiteks kui Leila tahab temaga sama mänguasja, siis üritab ta selle esimesena haarata ja uriseb õele. Ma kusjuures ei ole neid näinud ühiselt maadlemas. Leila küll üritab pugeda Lempsile kaissu, aga koos nad praktiliselt ei mängi, ainult üksikud hetked nagu see:IMG_0124
Endiselt saab neid ühisnimetada argadeks kassipoegadeks. Kui ma nende tuppa lähen, siis enamasti nad istuvad kas oma pehmes pesas või siis lähevad kuskile varju. IMG_0137Aga tegelikult on ikka palju muutunud. Nad tulevad päris ruttu välja sööma ja mängima, kuid kumbki ise juurde ei tule. Nii et tegemist on meil veel väga palju. Ei ole vist kodukassi geene neil, ikka tänavakassi omad.
Nii on minu igaõhtune rutiin nad kõigepealt sülle krabada ja natuke istudaIMG_0051

IMG_0047
Siis mängime ja kuigi ma vahel olen pikast päevast väsinud, siis sellest ma ei loobu, natuke ikka.
Olen saanud ka õppetunni: ei tasu hajameelne olla ja jätta fotoaparaati isegi kaheks minutiks kassilastega ühte ruumi. Mul nii juhtus ja kui ma tagasi läksin, siis lebas fotokas kurvalt koorekausis. Väikesed pätid olid selle käepaela pidi just kõige saatuslikumasse kohta vedanud ja sellega mu armsa sõbra “mõrvanud”. Tuli uue ootamatu kuluga leppida, ei saa ma ilma fotokata kuidagi.

Galerii mu armsatest putukatest:

Lisa kommentaar

