Jänespüksid

Leila ja Lembit kardavad kõike ja kõiki peale teineteise. Ma ei mäletagi, et mul nii arakesi oleks olnud. Ma küll valin iga kell arglikud tigepunnide asemel, aga praegu häirib mu kannatamatut meelt, et meil üldse edusamme pole. Endiselt peidavad nad mu eest end igale poole alla, taha ja vahele. Tuba on täiesti ümber disainitud, peaasi, et jänestel oleks kuskil varjuda. Kui ma vannituppa sisenen, siis ma neid siiani kordagi kohe ei näe, vaid pean otsima, mille all nad parajasti üksteist julgestavad.
Sülle võtan ma neid palju ja saan seda teha palja käega. Lemps kipub küll varsti ära hiilima, aga kuna Leila on arem, siis tema teeb ennast hästi pisikeseks. Kumbki veel ei nurru. Mõlemad limpsivad näpu otsast pasteeti ja kui neid pikemaks ajaks rahule jätta, siis söövad kõike, krõbinaid veidi vähem.
Esimesel ööl pissisid nad täis ühe suure padja, aga sealt edasi on kastis käimine selge. Julgakesed on korralikud (koos ussidega).
Proovin nende huvi ka mänguasjadega äratada, aga hirm on ikka nii suur, et silmadest loen: ei taha – ära tee.
Leila jookseb ehmatusega ka mööda tuba paanikas ringi (täna küll enam mitte) ja kui tal on süleaeg, siis Lemps hiilib vaikselt välja ja on hüpanud isegi aknalauale. Vend on õest pool kilo raskem, ta oligi alati esimesena väljas ja söögi kallal.

PARANDUS-PARANDUS!
Pärast postitamist toimunud süleseansil jooksis Lemps mitte peitu, vaid sööginõude juurde ja limpsis ära pool kaussi koort ning togis kaks korda pallikest. Ja Leila sõi esimest korda näpu pealt vitamiinipastat ise, ei pidanud suhu toppima. Tublid, ON edusammud! 🙂

Viimased pildid on tehtud nii, et ma võtsin sekundiks käe ära. Ega nad veel ei poseeri niimoodi vabatahtlikult.

IMG_0916-001

IMG_0921

IMG_0925

IMG_0949

IMG_0948

Lisa kommentaar

