Nähtamatust nähtavaks

Meil on edusammud. Pisikesed, aga olulised. Ja mitte mina ei ole suurepärane kassitaltsutaja, vaid kass on kass ja uudishimu tema teine nimi.
Esimest korda tuli ta oma turvanurgast garderoobis välja esimesel hilisõhtul, kui mina olin unne suikumas. Urr-urr-urr sammude rütmis ja seiklema ta läkski. Rääkima ning kurtma – mouuumouuumouuu. Etteruttavalt olgu öeldud, et mul on kogunenud paras unevõlg, sest kõik ööd, va eelmine, on Triiton olnud väga häälekas. Kurdab öö hakul tunnikese ja siis veel vahepeal.
Hommikuks naases ta oma nurka ja kui ma panin käe toidukausiga sinna, sain kohe haavata. Varustusse lisandus kinnas. Kuigi ma kirjutasin, et ma ei hakka talle sinna süüa panema, siis ma muidugi ei saanud teisiti.
Nüüd aga Triiton enam seal nurgas ei ela. Ta elab voodi all ja öökappide taga ja magamistoa aknalaudadel kardinate taga. Süüa panen voodi alla, aga kes selle sealt täpselt ära sööb, ei teagi.
Olen rõõmus, et liivakasti leidis ta üles ja hädad tehakse õigesse kohta. Ma ei ole kordagi teda näinud vannitoas, kuigi ka seal on söök ja liivakast.
Hoidsin korraliku kassiblogijana fotokat läheduses ja sain mõned kardina tagant ja voodi alt piilumise pildid ja ka ühe kiire läbijooksu elutoast, aga kuna tänane hommik andis hoopis uued kaadrid, siis ma neid pimedas tehtud uduseid ja põlevate silmadega hetki siia ei panegi. Üks üllatav öökapivaatlus siiskiIMG_9302
Triiton tuli täna, kui ma hommikust sõin, keset tuba, tegi moumoumou ja hakkas AD-d puksima. Kui ma liigutasin, põgenes, aga tuli kohe tagasi.
Olen õnnelik, et ta tahab teistega sõbrustada, sest Kassijaamas ta istus ainult omaette ja pigem tülitses kui otsis seltsi. AD on hetkel veidi tõrksad, aga tean, et harjudes sujub kõik. IMG_9328

IMG_9329

IMG_9330

IMG_9332
Pallikesed meeldivad, ta paistab neid käpaga togides ikka täitsa kassipoja moodi.
Sai ka selgeks, et rõdu tõmbab Triitonit magnetina ja üsna sirgelt läheb ta lahtise ukse suunas, kui ma ette ei jõua. Korraks ta rõdule saigi, vihma sadas ja istus seal sellest välja tegemata, nii et ma pidin minema märja võrgu alla ja ta sealt ära ajama. Ma proovin teda mitte rõdule lasta, sest ta võib olla ettearvamatu, hüpata võrku või teha muud riskantset. Teised on tublid olnud. Eks see teeb soojal ajal elu päris raskeks, aga peab vaatama ja jälgima, mis saab. Ilmselt on värske õhk talle väga ahvatlev.IMG_9333
Täna oli esimene öö, kus ta niipalju hääli ei teinud ja palvetan, et ta täitsa vait jääks, sest muidu teeb ta hoiukodu teise kahejalgse elu liiga keeruliseks. Mina talun kõike ja olen uute arengute üle väga rõõmus.
Loodan, et järgmisena tulevad diivani- või voodihetked. Triiton on väga armas 🙂

Lisa kommentaar

