Ise teab

Triiton põgenes täna vannitoast. Selles ei ole midagi traagilist, aga noh, kui ust korralikult kinni ei pane ja uudishimulikud loomad AD kaasa aitavad, siis mis siin imestada.
Hommikul veel ma vaatasin, et oo, natuke kassi on kasti tagant nähaIMG_9125
Koristamise ajal hüppas Triiton aknalauale ja tegin väikese video sellest, kuidas ta pahas tujus suleridvasse suhtub. Fotoka videos heli kuidagi klõbiseb ja undamist ei ole hästi kuulda, aga natuke saab aimu, milline juhtum mul siin elutseb.

Eile kukutasin talle kasti taha kogemata padja peale. Uks oli lahti ja minu üllatuseks kargas Triiton välja, kihutas kabuhirmus ukseni, tegi äkkpidurduse ja siis tagasi oma urgu. Jäin arvama, et ta ei julge kuskile minna. Aga täna käisin edasi-tagasi, jätsin ukse lõpuni sulgemata ja ühel hetkel Triitonit enam vannitoas polnud. Kuna voodi all ka polnud, siis aimasin, et ju ta magamistoa taha garderoobi läks, ennegi argloomad otseteed sinnapoole suundunud. Ise ma sinna õieti ei mahu, sirutasin käe ja tegin pilti, nii ta üles leidsingi. Kõige tagumises nurgas, kohvrite ja kastide taga vana tabureti all: IMG_9133
Igatahes ei kavatse ma talle sinna lähedusse panna ei süüa ega liivakasti, sest samas toas seina taga ma magan ja mingit öist elu ma seal ei taha. Ise teab, mis ta teeb. Loodan, et ei hakka sinnasamasse pissima, vaid läheb öövaikuses ikka luurele, kust süüa saab ja kus liivakastid on.
Sellega kassiga tuleb kannatust varuda ja ega ma muud peale ootamise teha enam saagi. No nälga ma teda ei jäta, kui aru saan, et ta üldse liikuda ei julge, aga liivakasti ta lihtsalt peab üles leidma.

Lisa kommentaar

