Ei!

Pealkiri võtab kokku Triitoni suhtumise. Eelkõige minusse.
Nädal on ta mul vannitoas viibinud ja praktiliselt midagi pole muutunud. Triiton elab kasti ja seina vahel ning väljub sealt ainult siis, kui mind ei ole. Konserv kaob kümne minutiga, kui ma lasen tal selle aja rahus olla. Krõbinakuhi väheneb ka järjepidevalt. Kohvikoor sobib samuti.
Aknalaual käib ta siis, kui mind ei ole, sest kui katsun tuppa tulles tekki, siis see on ühes kohas soe 🙂
Täna ta küll käitus veidi erinevalt – kui ma liivakasti puhastasin, siis ehmatas ja hüppas siiski üles ja alla ja üles tagasi.
Palli jätan talle nina alla ja sellega ta toimetab ka omaette. Igatahes on see mu käikudel alati teises kohas kui enne. Ja õhtul hilja kuulen mütsatusi vastu ust.
Suleridvaga paitamise kannatab ta kuidagi ära, võimalusel seda siiski hammustades. Mitte mingit leebumise või meeldimise märki ei ole. Undab ja kähiseb ja hakkab lööma, kui teen liiga äkilisi liigutusi.
Keeruline on teda pildistada ka, sest ta peab fotokat hoidvat kätt ohtlikuks ja kui muidu isegi natuke patsutaks käpaga palli, siis pilk peab mu vaenulikul käel olema ja mitte grammigi ei saa ennast vabaks lasta.
Ma ei taha teda vannitoast veel lahti lasta, sest siis ta kaob arvatavasti voodi alla või garderoobi kõige ebamugavamasse nurka elama ja ma pean hakkama talle sinna sööki panema, sest vaevalt ta esialgu julgeb kööki hiilida. AD arvates aga on tema toit palju maitsvam kui enda oma ja esimesel võimalusel on nad Triitoni kausi kallal.
Väikest elavnemist näengi alles siis, kui poisid vannituppa tulevad, siis paistab natuke triibulist koonu kasti tagant piilumas.
Nädal on muidugi väga lühike aeg, aga arvatavasti on ta mu kõige raskem hoiukass. Ei tea, miks talle selline usaldamatus kaasa on sündinud. Aga kuna ta on siiski väga noor, siis vast juhtub “ei” asemel millalgi “võib-olla”.
Ja siin mõned igavad pildid

lemmikpalliga

lemmikpalliga

maksimumliigutus palliga minu nähes

maksimumliigutus palliga minu nähes

vitamiinipasta teeb päeva paremaks

vitamiinipasta teeb päeva paremaks

haruldane hetk päevavalguses

haruldane hetk päevavalguses

Lisa kommentaar

