Feja vahetas hoiukodu

Feja kolis Padi ja Pasteedist ära teise Kassijaama hoiukoju ja praeguseks on katseaeg edukalt läbitud. Miks nii?
Selline mõte hakkas tekkima, kui selgus, et mu kauapüütud Triiton Kassijaamas ei taha sugugi edusamme teha. On pahur, et mitte öelda kuri ega taha suhelda ei inimeste ega teiste jaamakassidega. Pealegi on ta seal “üks kass liiga palju”. Samal ajal aga elu Fejaga muutus aina muretumaks. Ja vahvamaks, sest eriti tema hea läbisaamine AD-ga valmistas mulle ääretult palju rõõmu ja heldimushetki.
Feja uues hoiukodus on aga püsielanikuks must kass BJ, kes vajab samuti maadluspartnerit ja sõpra, sest hoiukodu teine kass (päriskodu ootel) Daša eelistab iseenda ja inimese seltskonda ning teistest kassidest ei huvitu.
Otsustasime proovida, kas BJ, Feja ja Daša omavahel klapivad ja kui, siis võidavad kõik. Nii läkski – Feja veel BJ-le kaissu pole pugenud, aga ühised saba-püsti-rallid juba toimuvad ja esimesed voodismagamised ka. Kaotajaks on osutunud uue elukoha toataimed, aga selle saab Feja andeks 🙂
Pean ütlema, et Fejast loobumine oli mulle päris raske – otsus oli puhtalt ratsionaalset laadi. Ta jõudis mulle väga sügavale südamesse pugeda ja mulle oleks väga meeldinud temaga oma kodu edasi jagada. Aga uudised Feja käpakäigust jõuavad minuni ju edasi, saan teda külastada  ja olulisemat jagan kindlasti siingi.
Siin veel viimane galerii vahvast Fejast minu juures

Ilmselt veel sellel nädalal kolib Triiton Padi ja Pasteeti, et temast üks asjalik kodukass kasvatada.

2 responses

Lisa kommentaar

