Väike must üllatus

Tulin mina eile õhtul koju ja juba esikust silmasin, et voodil on midagi väikest ja musta. Kuna kaks suuremat musta tiirutasid ümber minu, siis ei jäänud muud üle, kui võtta teadmiseks, et Feja on saanud kogemata vabadusse ja ilmselgelt väga intelligentse loomana avastanud iga kassi jaoks ühe kõige olulisema koha – voodi. Mis seal ikka, kuigi tavaliselt ma vannitoakasse kõigepealt magamistuppa ei lase, sest ma ei taha, et nad voodi all või garderoobi kõike kättesaamatumas nurgas redutavad, aga kui juba nii läks, siis mis seal enam. Feja järgnes mulle kohe ka kööki. AD olid talle arvatavasti kiirkursuse teinud, sest ta teadis täpselt kuidas järjekorda võtta ja et tegu on teise väga tähtsa kohaga tema ootamatult avanenud uues eluruumis.
Natuke kahju on, et ma ei saanud tema esimesi hiilimisi jälgida, aga võibolla ta ei hiilinudki. Mul on tunne, et Feja saba oli antennina püsti ja minu tuleku ajaks oli ta juba kõik kohad jõudnud ära nuusutada ja pehmemad kohad endale selgeks teha. Lambanahk, diivan, kratsipuu urg. Kõike kasutas ta nii nagu see oleks tema kodu juba ammusest ajast. Samuti kappas ta rõõmsalt edasi-tagasi, nautides võimalust oma noort energiat kulutada.
Feja tegi mulle nii hea tuju oma oleku ja ootamatu julgusega, et ma mõneti segaduses olles käisin ringi ja naeratasin omaette. Need on fantastilised hetked, millega kõik nähtud vaev tasub ennast ära. Väike kass, kes pääses tänavaelust tänu suurele juhusele ja kes tutvustas ennast algul tõelise kurjamina, on tegelikult eheda kodukassi kehastus – oskab nautida, kasutab võimalusi.
Ta on väga armas oma väikese koguga suurte poiste AD kõrval. Õnneks sujub teiste kassidega kõik kenasti.
Ka meie esimene ühine öö möödus intsidentideta. Olin valmis, et keegi trambib üle mu näo või et asjad kukuvad kolinal, aga tegelikult ärkasin paar korda ja leidsin Feja enda juurest voodist. Piilus mind kahe teise kassi vahelt.
Vabalt tehtavate paideni (ja miks mitte suuremaltki unistada, sülekassini), läheb veel kes teab kui kaua, aga Feja juba tõestas, et ta oskab üllatada. Ma olen väga valmis veel ja veel omaette naerma 🙂

Siit ma tulen

Siit ma tulen

Diivani peal, mitte all

Diivani peal, mitte all

Ka mõnus koht pikutamiseks

Ka mõnus koht pikutamiseks

Millega mängime?

Millega mängime?

Lisa kommentaar

