Peaaegu valmis kass

Läks ainult kuu ja kuus päeva ning ühest tänavakassist sai koduvalmis kass. See on muidugi suhteline mõiste, aga valmis ta on – steriliseeritud, kiibistatud, saanud mitu korda ussirohtu ja täna sai ka vaktsineeritud.
See tähendab, et tulevasel kodul peab olema soov, süda valmis armastama ja vastutustunne. Kõige muu eest on tükiks ajaks hoolt kantud.
Hommikul panin fööni tööle, Feja roomas transpordipuuri, luuk ette ja ei mingit paanikat ega tagaajamist. Igaks juhuks pandi kliinikus Feja süstimiseks spetsiaalsesse kurjamipuuri. DSC_0063
Kõik läks kenasti, koju jõudes lammutasin puuri lahti ja jätsin Feja imestama.IMG_7733
Feja on väga mänguhimuline ja seda helendavat palli plastikust tunnelis võib ta tundide kaupa veeretada.IMG_7735
Suleritv on muidugi ületamatu. Kingituseks saadud ridva pehme nutsaku otsast kaotati kelluke kohe küljest ja seda on eriti hea hammaste ja küüntega rapsida. Eriti, kui ma oma käe kiirelt ära tõmban, aga tahaks kuidagi karistada. Ta on mõneti närviline, kui saab aru, et ma teda paitan, aga hirm on küll kahanenud nii, et pole õieti nähagi. Mängib mul praktiliselt jalgade otsas. Sussid saavad vahel käpaga, kuid minu hirm, et ta mu paljastesse säärtesse võiks karata, pole küll teoks saanud. Aga ega Feja pole ka enam see kass, kes ta alguses oli.
Ma arvan, et üsna varsti avaneb tema jaoks vannitoa uks.
Seni aga – mäng-mäng-mäng
IMG_7786

IMG_7769

IMG_7749

Telliskivis on aga paljudele kassidele varjualust pakkunud putka kadunud. Enam ei ole kohta, kus turulistelt süüa oodata. Ma väga loodan, et enam ei ole ka sellest kohast sõltuvaid kasse.
IMG_7732

Lisa kommentaar

