Mängust ja sünnipäevast

Feja on oma olekult nagu kassipoeg. Vanuse poolest ega palju üle ei olegi – hammaste järgi arvas arst, et ta on kõige rohkem aastane (märkan ka ise, kui ilusad säravvalged hambad tal on) ja nii panin ma talle sünniajaks lemmikloomaregistrisse 01.05.2014.
Soovisin talle sünnipäeva puhul mõttes jätkuvat õnne. Seda on tal nüüdseks juba kuhjaga olnud, kui just esimesed 11 elukuud välja arvata. Samas, ellu ja terveks jääda on ühele tänavakassile juba väga palju. Mul on kohutavalt hea meel, et ta nii ootamatult püüdmispuuri läks ja tänu sellele uut elu sai alustada.
Kuna ta on alles lapseohtu, siis on meil palju lootust hirmud ja susinad selja taha jätta ja kõik need varvastel tippimised, kõhu näitamised ning peaga vastu mööblit hõõrumised varsti inimese kasuks pöörata.
Nagu ma olen varemgi märkinud, siis Feja jumaldab suleritva, see motiveerib teda sekundipealt sügavast unest ärkama ja minu kui endiselt kahtlase olendi olemasolu unustama. Tänu suleridvale on ta saanud juba palju salapaisid. Kui märkab, et ma teda puudutasin, siis susiseb, kui ei, siis tunnen ennast jälle võidukana 🙂
Mul on ebaõnn olla viimased päevad väga vastikus gripilaadses tõves ja sellepärast on kuhjaga kahju, et pole jaksu olnud Fejaga aega veeta. Aga teiselt poolt on just tema toonud mulle armsaid väikeseid naeruhetki, kus ma leian ta aknalaual hommikupäikeses mõnuledes pikutamas või siis suurel pehmel padjal keras. Ta ei jookse oma kohalt ära, kui ma tulen, vaid lihtsalt jälgib. Söögi peale läheb kohe puuri, nii et samasugust hullu püüdmisstressi nagu Nöpsikuga temaga ilmselt ei tule enam.
AD on tal samuti vahel külas käinud, siis muutub Feja edvistavaks plikaks, hakkab piuksuma ja viskub külili või selili. Paistab sedamoodi, et poisid saavad endale uue mängukaaslase.
Siin on mõned pildid esimestest päevadest vabana vannitoas. Kui tervemaks saan, siis suudan ehk mõned möllupildid ka jäädvustada.IMG_7525

IMG_7542

IMG_7554

IMG_7561

IMG_7563

IMG_7566

Lisa kommentaar

