Pulmad Telliskivis

Ei ole mul tänagi kassi puuris.
Kui ma hommikul varakult kohal olin, hakkas kohe juhtuma. Mu triibikut ei olnud ega tulnud, aga selle eest saabus vasakult ja paremalt muid kasse. Tuttav hallvalge kõuts. Siis Nöpsiku isa (raudselt), ja nemad kahekesi hakkasid siis möirates ühte musta väiksemat (ilmselt emast) taga ajama. Must oli nii arg, et temast ei saanud ma piltigi, voolas eemal seinaääri mööda, vaene väike kiisu.
Siis nägin triibikut, aga kui muidu silm ei seletanud hästi, siis fotokast sain aru, et see on teine triibik, natukese valgega. Arvatavasti samuti emane, sest kõutsid võtsid tema ka ette. IMG_6279
Mul oli täna termosega kaasas soojad grillkanatükid. Tahtsin oodata nendega, kuni õige kass vähemalt lõksu lähedale tuleb. Tänase miinusega polnud palju vaja, et soojast kanast saaks jäätunud. Nii nagu portsud, mis kassidele putka alla olid jäetud. Ka suur karbitäis krõbinaid oli vaja katta (karp oli kellegi poolt nööriga kuhugi kinni seotud).
Kohtasin ka toitjatädi ja palusin teda päev enne minu jahti mitte toita. Eks tegelikult oleks parem, et seal üldse kasse ei toidetaks, siis võib-olla see koloonia lõputult ei paljuneks, aga mida ühelt turuvärava ja varjumiskohtadega alalt tahta…
Täna aga oli peagi selge, et toidust olulisem on looduse tungid. Minu triibik tuli pärast tunnikest passimist, sõi tüki kana, astus kolm sammu lõksu sisse, aga siis tuli suure jooksuga jälle kuskilt Nöpsikuisa ning algas jälle tants ja tagaajamine.
Ma ei jõudnud täna netist otsitud nippi proovidagi – lõks kinni katta. Mõnikord pidi see aitama, kui katmata lõksu kass ei lähe.
Kana oli igatahes hea mõte, sest korraks tekkis huvi. Tuleb proovida soojema ilmaga, et lõhn püsiks kauem.
Kassitädi kinnitas, et on kaks triibikut ja must.
Et neid kõiki püüda, peaks lisaks vabale hoiukohale olema täiskohaga kassipüüdja, nii et kahjuks ilmselt uutest kassipoegadest ka sel suvel Telliskivis pääsu ei ole 😦

Aga tema on siis Nöpsikuisa. Teisel pildil triibikut jahtimas, nagu minagi.IMG_6284

IMG_6287

Lisa kommentaar

