Nöpsik on kodus! (aga õnne võiks veel rohkem olla)

Mõnikord läheb hoopis niipidi, et ei jõua veel ootama hakatagi, kui juba juhtub. Nii läks armsa Nöpsikuga, kelle taltsutamine alles pooleli oli.
Nöpsik sõitis eile oma päriskoju Rapla külje alla täiesti tubaseks ja täiesti ainukeseks kiisuks. Talle aitas hea kodu leida inimene, kes Telliskivi kassidele on pikalt kaasa elanud ja Kassijaamal neid aidata aidanud. Aitäh, Katri!
Mina kannatasin juba päev enne ärevuse all, kuidas ma kokkulepitud ajaks Nöpsiku ikka kokku pakitud saan. Väike kavalpea teadis täpselt, et vannituba on ohtlik paik ja minu nähes viibis seal harva ja põgusalt. Kuna kojuminek jäi päeva teise poolde, siis oli mul terve hommik aega. Panin aga ahvatlevat toidukraami vannituppa ja kui kolm juba seal ees olid, siis hiilis Nöps peagi järele. Piisas aga mul sammu võrra läheneda, kui ta juba ukse lävel tardus ja kahtlustavalt põrnitses. Hakkasin talle siis pallikesi ja hiirekesi loopima ning siis veel maitsvaid krõbinad takkaotsa. Nii õnnestus mul tähelepanu hajutades uks kinni tõmmata ja pool ärevust võis unustada.
Kui jõudis kätte aeg saada ta transpordikasti, varustasin ennast kinnaste ja suure rätikuga. Kahjuks ei võtnud fotokat kaasa, sest see oli üks mälestusväärt hetk, kus Nöpsik kõigi kümne küünega aknaraami ülemises otsas kõõlus ja üle õla vaatas. Toimusid mõned paanilised ringid ja natuke hirmukakat pudenes ka 🙂 Lõpuks sain talle sobivas kohas rätiku niimoodi peale, et ta jäi paigale ning siis ei olnud enam raske teda kasti lükata. Oh seda undamist ja sisinat siis. Samalt kassilt, kes veidi enne lubas endale veel aknalaual hüvastijätupai teha ja nurrus. Küll on kahju, et ta ei mõistnud, miks seda kõike vaja oli.
Uues kodus ei tulnud ta aga selle eest paar tundi üldse kastist välja, kuid lõpuks muidugi jooksis peitu ja siis uusi valdusi avastama.

Kallis Nöpsik, ole hoitud!

Veel viimased pildid hoiukodus:
IMG_5902

IMG_5800
Valmis pandud kahva ei läinudki vaja, aga Andy pakkus lahkelt ennast püüdmiseks 🙂
IMG_5955
Kohe hakkab kojusõit!
IMG_5960

Nöpsik ikka veel mõtetes, jätkasin täna järgmise telliskivi jahti. Väike triibik, kes on otsustanud mulle mu juhmardluse eest kätte maksta, ei läinud ka täna lõksu. Kratsis puud, mängis ja sehkendas sealsamas, endal kõht raudselt tühi, sest eelmisel korral kohatud kassitädi käis ütlemas, et ta eile süüa ei pannud.
Vahepeal käis paar korda ära, aga tuli siis jälle kohe tagasi. Tal on juba selline nägu peas, et aga ma sulle näitan… Õnnestus täna teda traataia tagant jupp aega silmitseda, ta isegi haigutas mulle.
Lubatud soojarekord kahjuks hommikul veel ei saabunud ja täna ma üle kahe ja poole tunni vastu ei pidanud.
Tuleb aga uuesti minna…

Lisa kommentaar

