Tips leidis kodu :)

Tips, kallimast kallim Tips on juba 2 ööd ja ühe päeva oma uues kodus veetnud. Kuna ma ei saa kõiki kasse endale jätta, siis pidi tema minek ühel päeval nagunii juhtuma. Olen õnnelik, et mul õnnestus Tipsi nii hästi tundma õppida ja et temaga koos veedetud aeg oli nii pikk. Ma ei tundnud temaga kohe suurt südamesidet – ta oli üks kass, keda oli kindlasti vaja aidata. Aga nädalad ja kuud läksid ning järjest rohkem selgus Tipsi erilisus.
Mitte ükski kass ei ole mind nii palju naerma ajanud oma väikeste naljakate kommetega. Need hääled, iga situatsiooni jaoks erinev. Need leivakotiklambrid mu voodis. Oskus ainult pealiigutusega veel rohkem paisid küsida. Mittepealetükkiv läheduse soov. Armas koivasirutus, mälestusena käpatraumast. Ja oh seda toidusõltuvust.
Kui nädal tagasi käidi teda vaatamas, siis esimesed minutid ta kartis. Aga hirm läks konservi abiga ruttu üle ja juba ta istuski oma uue inimese süles, nurrudes ja nühates.
Tipsi uueks perenaiseks sai mustade kasside sõber. Tips on nüüd tähelepanu keskpunkt ja ma tean, et ta vastab samaga ning pakub samasuguseid armsaid ja koomilisi hetki ka seal kodus terve oma ülejäänud elu.
Nädal kojuminekuni oli raske, teades, et tulemas on viimane öö ja viimane pasteet minu käest. Viimased kurritamised ja viimased kääksutamised. Aga mu süda ei valuta selle koduga, kui, siis see kohustuslik väike murekapslike südamesopis iga äraminejaga. Sest mina ju enam kaitsta ja hoida ei saa.
Jään Tipsikest väga igatsema.

Sellise rootsukesena ta tuli
IMG_6371
Ja selline oli rahulolev mütakas oma lemmikkohal viimasel koduõhtulIMG_5208

3 responses

  1. Rõõm, suur rõõm 🙂 Nägin juba eile facebookis teadet selle kohta, et Tips on uues kodus ja käisin pidevalt siin blogi lehel vaatamas ja ootamas, et millal tuleb kirjutis Tipsikese koju minekust 🙂

Lisa kommentaar

