Tunneb end nagu kodus

Nöpsik on harjumises teinud suured edusammud. Vannitoas teda enam naljalt ei näe (äkki pannakse uks kinni), nüüd on ta vallutanud terve ülejäänud elamise. Lemmikkoht nr 1 on voodi (aga ainult ilma inimeseta), nr 2 lambanahk, nr 3 diivan ja nr 4 ahjupealne. Kaks päeva vana on Nöpsiku tarkus, et söögi ajal tuleb kööki tulla. Seni pidin ma talle söögikausi nina alla viima, mitte kaugele küll, aga nt laua alla. Nüüd tuleb ta koos teistega, aga ei tungle, vaid ootab rahulikult, mis talle antakse.
Ja oh seda kasside arukest. Liivakastidega on nüüd nii, et ülejäänud kamp hakkas kohe kasutama Nöpsiku oma ja Nöpsik muidugi teiste kasside oma. Ehk kõik keelatud on vaja tagasi teha.
Nöpsik armastab pallimänge, aga huvitaval kombel teiste kassidega eriti ei mölla, toimetab rohkem omaette. Mida ta öösiti teeb, ma ei tea. Minu und ta ei häiri ja kui olengi öösel liikunud, siis olen ta avastanud diivanilt pikutamas.
Kui mul kukkus köögis ükspäev midagi kolisevat maha, siis nägin 3 musta välku sabad sirged põgenemas, aga Nöpsik takseeris rahulikult edasi. Tal ei ole sellist hirmu, et peaks kogu aeg inimese eest ära jooksma või ennast kuskil peidus hoidma. Aga nüüd, kus ta enam aknalaual ei püsi, on mul palju raskem paisessioone korraldada. Nöpsik ei ole huvitet, milleks paid, niigi on hea. Kätt nuusutab, patsutab, isegi vaikselt küünistab, kui ma ei hoidu, ja siis läheb eest ära, kasvõi nihutab end voodis 10 cm kaugemale. Aga ega ma ei jäta, harjutame edasi.
Nöpsik on minu meelest väga armas kass, sageli natuke pahura olemisega ja silmavaatega, see võlub mind väga 🙂 Ootan, et saabuks hetk, kus ta tuleb mu kõrvale pikutama.
Siin on pildid kodukass Nöpsikust puhkehetkelIMG_5083IMG_4900

IMG_4894

IMG_5103

IMG_5080

IMG_5078

IMG_5073
Siin on pildid mängutujust IMG_5096

IMG_5095

IMG_5059

IMG_5053
IMG_5024
Aga siin arvas Nöpsik, et see kala, millega mu käed tegelesid, oli päris heaIMG_5107

One response

Lisa kommentaar

