Käidud-tehtud

Eilne hommik algas Nöpsikuga läbirääkimistega, kuidas ilma suurema draamata teda transpordikasti saada.
Igatahes on ta kavalam kui mina, ilma jõuvõteteta teda kasti ei saanud ja ohates pidin võtma kindad ja teki. Nöpsik sai siis kohe aru, et midagi kohutavat on juhtumas, alustas kisendamise ja paanikaga. Õnneks juhtus üsna kiiresti see, et koos peale visatud tekiga kukkus ta juhuslikult ülevalt avatud transakasti, mis oli põrandal ootel. Reageerisin kiiresti ja olin juhusele tänulik.
Hoiatasin kliinikus arsti võimaliku lendkassi eest, aga tegelikult läks kenasti – puurist teda välja ei võtnud, hoidsin teki sees teda kinni ja nii sai hirmunud ja vagusi istuv Nöpsik omale vaktsiinid ja kiibi.
Päev enne kliinikut korraldas Nöpsik mulle muret ka. Kui tal siiani oli kõht eeskujulikult korras (tänavakassi puhul peab sellega ülirahul olema), siis midagi läks tal sees ootamatult rikki ja vaest kassi tabas kohutav kõhulahtisus koos veel kohutavama haisuga.
Kuna ma olin just enne vahetanud kuivtoitu, siis süüdistasin seda. Arstiga konsulteerides olin valmis vaktsiini edasi lükkama ja hoopis analüüsi viima. Vale toit läks eest ära ja hurraa, hommikuks olid kastis üli-eeskujulikud julgakesed jälle. Lisaks avastasin mõned kahtlased karvahõredad kohad kõrval ja kõrva ümbruses, aga õnneks need seenelambi all ei helendanud ning arst arvas, et sama uus toit võis põhjustada ka allergianähud. Igaks juhuks jäi proov kliinikusse kasvama.
Vastus tuleb ära oodata ja siis ma mõtlen, kas ma julgen Nöpsiku lahti lasta. Kui oleks ette teada, et pole probleemi teda ööseks vannituppa tagasi saada, siis ma teeks seda rõõmuga, kass saaks joosta ja harjuda päriseluga. Aga iga asi omal ajal, seni tuleb rõõmustada, et kõik protseduurid kenasti tehtud on saanud.

Triinu vaatab talle tundmatu looma üle

Triinu vaatab talle tundmatu looma üle

Lisa kommentaar

