Seinast seina :)

Ma üldse ei muretsenud, kui hommikul vannituppa astusin. Teadsin, et kass on kindlas kohas ja eelkõige huvitas, kas ta on söönud ja kastis käinud. Söönud oli kenasti ja kasti asemel oli pissinud oma padjale. Aga ise oli ta lahkunud puurist, nihutanud selle seinast eemale ja oli selle taga. Vaatamata minu umbsõlmele oli ta nööri lahti harutanud. Alumine pool oli metallist kinnitusega, sellest ta jagu ei saanud, aga üles tekkinud ava oli piisavalt suur, et välja vingerdada.
Õnneks ei olnud mul tööpäev ja sain rahulikult hakata plaani pidama. Vahepeal suutis ta end litsuda puuri ja vannipaneeli vahele, nii et ma esimese hooga ei saanud aru, kuhu ta sai sellest väikeses ruumis kaduda. IMG_3558Liigutused oli hüplikud ja paanilised ja ei olnud seda nägu, et ta ise puuri tagasi läheks. Panin transpordikasti puuri taha ja hakkasin teda sinnapoole suunama. Ei olnud nõus. Lihtsalt istus kangestunult selle ees ja ei liigutanud. Harjavart ründas hammastega. Koristasin vahepeal puuri, tegin kohvi ja siis tagasi minnes oli ta õnneks ikka kasti läinud. Sain ta ära ka kaaluda, aga täpset kaalu ei tea, sest otsustasin ta koos transakastiga puuri panna, mitte seda eraldi kaaluda. Peaks olema u 3,8 kilo. Päris pontšik tänavaplika kohta. Madalate äärtega liivakasti vahetasin ka välja, kuna puuri koristamine hakkas tunduma suuremat sorti eneseületamisena.

puuris tagasi

puuris tagasi


Jätsin ta siis mõneks tunniks rahule ja kirusin mõtetes oma nõmedat puuri ja kassi rahutut meelt. Suleritva hammustas ta samamoodi nagu harjavartki ehk et meie kooselu algus ei olnud just roosiline. Vähemalt ei hüpanud ta täna puuris enam minu suunas nagu eile õhtul.
Läksin tema juurde tagasi ja hakkasin jälle rahulikult rääkima nagu eilegi. Siis rääkisin talle, miks pesumasin sellist häält teeb, et ta ei kardaks ja kui hea meel mul on, et ta on soojas nüüd. Täna ütlesin, et palun ole nüüd ometi mõistlik ja et ma ei oska selle puuriga enam midagi ette võtta ja ei jaksa sind iga hommik püüdma hakata.
Kuulsin, kuidas ta aevastas mitu korda ja tundub, et seda natuke tatist nina peab ravima hakkama.

Ma ei tea, mis tema peakeses lõpuks juhtus, aga suleridvapai peale ta tuli transakastist välja ja hakkas puksima ja sõtkuma ja puksima ja nühkama 🙂 Ja mitte niimoodi arglikult, vaid täiesti julgelt ja teadlikult. Ainult vahepeal puges kasti tagasi, kus muudkui sõtkus edasi. Nurru veel ei kuulnud, aga ma sain talle teha mitumitu paid.
Armas Nöpsik, ma olen täiesti pahv! 🙂
IMG_3608IMG_3604IMG_3575

Lisa kommentaar

