Kohtumine Traksi ja Kelmiga

Mul oli eile suur-suur rõõm kohtuda kallite endiste hoolealustega Helsingis. Traks ja Kelmi olid sealse suure lemmikloomamessi raames toimunud kassinäitusel kodukasse esindamas ja mina kasutasin võimalust neil seal külas käia.
Omanikel Laural ja Jaril oli kaasas veel 3 kassi – samuti Tallinna kassiühingustest pärit Hertta ja Vesku (haruldane kolmevärviline kassipoiss) ning kaunis triibik Ninja.
Minu jaoks oli uudne kogemus jälgida kassinäituse korraldust. Jõudsin pealt vaadata kahe kohtuniku hindamist ja muidugi veetsin palju aega armsaid karvikuid vaadates ja paitades. Traks on täiesti stressivaba esineja, ainult ootab, et saaks kuhugi ronida ja ennast näidata. Juba peale vaatamisest hakkavad käpad tasakesi sõtkuma ja nurr tuleb esimese pai peale.
Kelmile näitusemelu niipalju ei meeldi, aga ka tema käitub kohtunikulaual kenasti. Kelmile andsin edasi vendade AD tervituspaid.
Traks sai ühes ringis lausa esimese koha! 🙂
Nagu ma olen varemgi kirjutanud – nendel kassidel on maailma parim kodu. Rõõm nende pärast aitab natuke tasakaalustada seda, et kõikidel nii hästi ei ole läinud.
Ma tean, et kindlasti kohtun Traksi ja Kelmiga veel.
Juba ootan.

Laura endatehtud uhked näitusekardinad, igal kassil oma värv

Laura endatehtud uhked näitusekardinad, igal kassil oma värv


Kelmi
IMG_2587

IMG_2666

Traks
IMG_2584

IMG_2640

IMG_2588

IMG_2669

IMG_2603

8 responses

  1. Sulon blogista tupsahdin tänne !!
    Onpa upeat Traks ja Kelmi – kissat. Mahtava häntä Traksilla ja luonteet ovat varmasti ihanat, kun voi viedä näyttelyyn. Kissat ovat saaneet hyvän kodin.
    terveisin Leena Suomesta

  2. Mina olen Vesku (end. Fender) hoiukodu ja ta võeti Pesaleidja kaudu. Nii hea meel on lugeda ja kuulda, et tal on super kodu ja et ta lausa näitustel käib 🙂

    • Tere Katrin!

      Nii on, Fender on saanud kodu osas lotovõidu ja elab seal vahvat kassielu. Sellel näitusel oli ta kõigest viiekuusena 3 korda parim kodukass, see on ülitubli saavutus nagu ma kuulsin! 🙂

Lisa kommentaar

