Jälle telliskivid

Läksin eile Balti jaama turule, kuid ei osanud aimata, et lisaks melonile ja kreekidele tuleb minuga kaasa ka suur mure. Nägin Telliskivi nurgal, vanas tuttavas kohas traataia taga muruplatsil kolme kassimürsikut mängimas. Umbes pooleaastased väljaveninud vibalikud, sabad kui traadid taga vehklemas. Kaks tegelast mürasid ennastunustavalt, kolmas jälgis neid põõsastest. Ja keegi neist kas vahetas asukohta või oli see ema, aga üks must selg istus ja vaatas ainiti ühe koleonu suunas, süüa oodates. Seina ääres pikutas tuttav isane kass, üks vähestest, kes viimasest hoiupaiga püüdmisest pääsenud.
Mul oli fotokas kotis, suumisin lähemale, sest minu juurde nad ei tulnud – arad, inimesega harjumata. Üks tabby valgega, kaks mustvalget, üks valgete põskedega ja teine musta näoga. Väga armsad.
Aga aidata ma neid ei saa ja see muserdab mind hirmsasti. Kuigi olen valmis kõik nädalavahetuse hommikud neid püüdmas käima, pole sellest mingit kasu, sest kuhugi panna neid praegu ei ole. Kodune olukord mul kedagi juurde tuua ei luba ja Kassijaam on kasse täis. Kindlasti ei oleks kerge ka nende kättesaamine, sest väga palju aiast väljas nad ei paista käivat, aga aeda sissepääs on nüüd juba korralikult kinni.
Kui kunagi…kuidagi…siis ma proovin. Äkki jõuab enne kui tuleb külm, mis võtab kõrvaotsad ja tervise. Või hoiupaiga auto. Kõrval renoveeritakse Vivareci maja ja see ei käi ju hulkuvate kassidega kuidagi kokku. Ei käi muidugi, hulkuvad kassid ei käi millegagi kokku, ainult sooja kodu ja hooliva inimesega. Kui ma ennast pakkuda ei saa, siis kust ma leian selle kodu ja inimese?

2 responses

  1. Tere

    Ka minul on mure samade kassikeste pärast. Olen ka turvakodule kirjutanud, aga ka neil palju tegemist praegu.
    Tegelikul tahtsin öelda, et trammipeatuse poolt tulles, ümber nurga saab aedikusse ka sisse. Seina ääres on üks võrkaia osa lahtine, tädikesed tõstavad pärast üles tagasi selle kui söötmas käivad. Ma loodan, et sellest on mingit kasu.

Lisa kommentaar

