16 päeva

Hipsik on minu sõber olnud nüüd kuusteist päeva. Mina tema sõber veel päris ei ole. Meil jätkub teema – süles nurr ja miilu, puuris edasiminek puudub. Kui ma poolenisti puuri ronin või eemaltki lähenen, siis hakkab üks vingerdamine ja ärevus pihta. Puudutamist ei taha, aga kui õnnestub mitu paid järjest ära teha, hakkab nurruma. Kui saab, siis endiselt hammustab. Vahel saab ka, ma ei jaksa kogu aeg trikitada.
Mis ma veel teada olen saanud. Hipsikule meeldib:
-üle kõige mängida ühe kummist võdiseva ussikesega
-mänguasjad viia varem või hiljem veekaussi
-süüa toorest lihakraami
-patsutada läbi puuri suuri kasse
-panna oma nina vastu minu nina, seda siis süles nurruhoos.

Hipsikule ei meeldi oma peegelpilt. Ja rohkem asju ma ei teagi, mis talle ei meeldi. Jah, veel muidugi see inimene, kes ronib puuri.

Tulles kaalus Hipsik 1,6 kilo, nüüd juba täpselt 2. Nädala pärast vaktsineerimisele. Ma juba kujutan ette, mis triangel kliinikulaual pihta hakkab. Kõik saavad hammustada ja toimub põgenemine.
IMG_9709

IMG_9829

2 responses

  1. Hipsik on vahva, ühel õigel kassil peab ju väike iseloom ka olema! Ja tegelikult on kõik kassid vahvad 🙂
    Helmile mõeldes hakkab ikka väga kurb…

Lisa kommentaar

