Hammustaja

Meil on üks samm edasi, kaks tagasi. Noh, ei midagi hullu, aga tüdruk on kangust täis ja ajab ülegi. Natuke selline kahestunud ka 🙂
Näiteks võib ta nurrumise saatel muudkui hambaid mu kätte vajutada. Sedasi õrnalt ja rahulikult. Ka paitades puuris keerab pead ja hammustab. Ma keelan ja ma ei luba, aga nii see nüüd on. Omamoodi armas ja natuke tüütu ning loodetavasti läheb üle.
Süleseansid on meil mõnusad – hakatuseks premeerin vitamiinipastaga, siis mõned paid ja juba põriseb. Siis sirutab varbaid ja jälgib kasse. Sätib ennast magama ja niheleb mõnusatesse asenditesse. Aga vot siis, kui ma tahaks teda jälle sisse pakkida ja puuri tagasi viia või ei lõpeta Triinu rõduukse kaapimist ja pean tõusma, siis ma pean olema aeglane, osav ja kaval ning otsima vaba rätikunurka sissemässimiseks. Kui kohe ei leia, saan jälle hammustada, sest ma pean teda ju kuidagi kinni hoidma. Hipsik aga ehmatab, kui ma teda liigutama hakkan ning kukub rapsima. Ja ta ei ole enam sugugi väike, vaevu hakkab jõud peale.
Hipsik on mulle paras väljakutse, eks näeme, kes võidab. Puurist lahti lasta veel küll ei saa, ei hakka mina teda mööda vannituba taga ajama ja käsi veristama (küüned viitsisin küll lõpuks täna ära lõigata).

Hammustamise stiilinäitedIMG_9783
IMG_9797
Olen nunnu ja hea-stiilinäideIMG_9789
Paar lähikaadrit
IMG_9805
IMG_9801
Ka fotoka käepaela võib hammustadaIMG_9821
Ja nii juhtub siis, kui ma saan ehmatamise karistushammustuse ja vastutasuks kiire kookoni tekitanIMG_9823

Lisa kommentaar

