Tere Hipsik!

Hipsik sündis Kalamaja tänavatel ja ei lasknud sugugi tema käpakäiku jälgival heal inimesel ennast kinni püüda. Aga ühel päeval (õigemini öösel) oli ta käes ning 09.07 kolis ta hoiukodusse padjale ja pasteedile. Ta sobib ju minu juurde imehästi – mustvalge ja arglik. 🙂
Hipsik jõudis tänaval saada juba umbes kolm ja pool kuud vanaks. Tema sünnipäev on 27.-28.03. Tegu on armsa tagasihoidliku tüdrukuga, kes praegu hirmsasti kardab. Hirmus on süles, hirmus on suleritv, natuke vähem hirmsad on ukse vahelt trügivad kolm suurt musta liigikaaslast-sõbrakandidaati. Mina olen muidugi kõige hirmsam.
Hipsik mind lüüa ei taha, parem põgeneks susisedes mööda puuri kuskile kaugemale ja kõrgemale. Kõige kõrgemal riiulil oma hoiupuuris ta muudkui resideerubki. Aga kui panen konservikausi maha ja korraks ära lähen, siis on sekundiga põrandal ninapidi kausis.
Süles olen saanud teda veel vähe harjutada, aga paitada lubab ta ennast peakese kandist küll. Ma väga palju lõdvemaks tekikookonit lasta ei saa, sest ta paneks kohe ajama. Aga küllap saab ka temast varsti sõberkass. Kas protsess on pikk või vähem pikk, eks seda näitab aeg (mida mul võiks rohkem olla).
Hipsik oleks natuke nagu Kas-Kasseri klannist pärit. Näomuster on sarnane ja mõlemal on mustal sabal vahva valge ots. Noh, esialgu ma neid omavahel ei tutvusta.
Siin on esimese 3 õhtu fotod

alles 10 minutit oleme tuttavad

alles 10 minutit oleme tuttavad


valge sabaots näitab ennast

valge sabaots näitab ennast

AD näitavad ennast

AD näitavad ennast

kui hirmus!

kui hirmus!

silmad veel suuremaks

silmad veel suuremaks

kuskile pole ennast peita

kuskile pole ennast peita

no pildista siis...

no pildista siis…

natuke varbasirutust

natuke varbasirutust

tulin korraks sööma

tulin korraks sööma

aga põgenen kohe

aga põgenen kohe

kastitäis gurmee-kassipoega

kastitäis gurmee-kassipoega

lihtsalt väga armas

lihtsalt väga armas

Kui kassilapse nimi mulle ennast ilmutas, vaatasin, mis internet ütleb. Palun väga – kodumaine mähkmesari. 🙂 Aga no las olla, ega kõigile ei jätku originaale.

2 responses

Lisa kommentaar

